اخلاص مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای نسبت به خبرنگاران عصر حاضر / پیشرفت فنی و حرفه ای مدیون انقلاب اسلامی است

ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806754

جلیل شهریاری به مناسبت ایام الله دهه فجر از تحریریه عصر هامون بازدید کرد و با تقدیر از خبرنگاران این مجموعه گفت: تمام پیشرفت های فنی و حرفه ای مدیون پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در اتاق خبر عصر هامون با بیان اینکه ارتباط با رسانه ها در حوزه های مرتبط برای مردم یک ضرورت است : قبل از انقلاب فقط یک مرکز در منطقه جنوب شرق داشتیم که این افراد بی خانمان در آنجا آموزش می دیدند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت ها و پیشرفت های زیادی در این زمینه داشتیم که از جمله آنها می توان به حرفه آموزی و مهارت های آموزشی، ساخت مراکز و … اشاره کرد. کارگاه ها و تجهیزات دستاورد انقلاب است.


وی آموزش فنی و حرفه ای استان را در چهل و سه سال انقلاب مقایسه می کند و ادامه می دهد: قبل از انقلاب تعداد مدارس آزاد در بخش خصوصی صفر، تعداد مدارس شبانه روزی یک، تعداد مربیان فعال بود. 25 سال و گروه هدف یک نفر بود. اما با پیروزی انقلاب امروز 25 مرکز فعال، 159 کارگاه دائمی، 16 گروه هدف، 173 مربی فعال، 9 خوابگاه، 377 هنرستان و 253 آموزشگاه آزاد در بخش خصوصی داریم که باید در انقلاب اسلامی قدردان آنها بود. ایران باش

389cf090 47c6 4616 af2d a3867dd60645 خبر خاکستری

در پایان این نشست صمیمی از فعالان تحریریه پایگاه خبری عصرهامون در حوزه سلامت و محیط زیست تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید