امنیت حال حاضر کشور مدیون خون شهیدان راه انقلاب است

امیر واحدی در این دیدار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: وجود خانواده های شهدا مایه خیر و برکت برای کشور و ملت است. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و روح شهدا در میان ما حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ماست.

وی در این دیدار درباره حملات وحشیانه صهیونیست ها به زنان و کودکان در جنگ غزه گفت: کجایند مدعیان آزادی و حقوق بشر که جنایات بی سابقه رژیم جنایتکار اسرائیل را می بینند و واکنش نشان می دهند؟ این جنگ غزه ثابت کرد که مدعیان حقوق بشر همه مردم جهان هیچ شخصیتی ندارند و فقط بازیچه نیروهای سرکوبگر هستند.

امیر واحدی افزود: امروز می بینیم که نامی از صدام و مردم صدام نیست، صدامی که می خواست ایران را فتح کند، اما امروز به برکت خون شهدای میهن اسلامی و رهبری بسیار هوشمندانه مقام معظم رهبری انقلاب، کشور ما در دنیا از احترام خاصی برخوردار است و سخنان او در بسیاری از عرصه های علمی، نظامی، پزشکی، فناوری جدید و علم روز حرفی برای گفتن دارد.

وی امنیت کنونی ایران را مرهون خون شهدای انقلاب و میهن اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اینکه در کشور خود در امنیت کامل زندگی می کنیم نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

فرمانده نیروی هوایی سربری رهبر معظم انقلاب را سربلندی خود دانست و گفت: همه ما در قبال مسئولیتی که به عهده ما گذاشته شده مسئولیم و امیدواریم با تحویل پرچم انقلاب اسلامی ایران به دست صاحب اصلی آن حضرت امام زمان(عج) به وظیفه خود عمل کنیم. -زمان.

شهید سرلشکر سعید هادی مقدم در سال 1331 در شهرستان ملایر استان همدان به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در زادگاهش به پایان رساند و پس از اخذ دیپلم در سال 1349 وارد دانشکده خلبانی شد.

وی دوره آموزشی پرواز خود را در ایران گذراند و برای ادامه آموزش به ایالات متحده آمریکا اعزام شد و پس از دریافت نشان و گواهینامه خلبانی به کشورش بازگشت و به جمع خلبانان F4 پیوست.

در زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، هادی مقدم با حملات رعد و برق مانع از خواب آسوده چشم رژیم بعث شده بود. در 10 تیر 1362 به مقام شامخ شهادت نایل شد.

شهید مدافع حرم مهدی ذاکر حسینی نیز از شهدای مدافع حرم است که پیکرش در روزهای اخیر به همراه پیکر 7 شهید مدافع حرم به ایران بازگشت.

شهید مهدی ذاکر حسینی فرزند امیرعلی در ششم شهریور 1363 در تهران دیده به جهان گشود. وی از رزمندگان لشکر عملیاتی حضرت محمد رسول الله (ص) بود که در تاریخ 26 خرداد 1395 در حومه حلب سوریه بر اثر حملات موشکی دشمن به شهادت رسید. شهید ذاکر حسینی از تکاوران لشکر محمد رسول الله (ص) بود و 31 سال داشت که به شهادت رسید.