رویکرد نیروهای مسلح به آموزش نظامی، آموزش جوانان برای ورود به آموزش های حرفه ای است

ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921717

افشار محمدی گفت: رویکرد نیروهای مسلح به خدمت سربازی جدای از ایفای نقش در دفاع و امنیت، آموزش و تربیت جوانان برای ورود به حرفه و کار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ افشار محمدی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، در خصوص تغییر نگاه خانواده و جامعه به خدمت مقدس سربازی و خنثی سازی هجمه های سربازی اظهار داشت: رویکرد نیروهای مسلح به خدمت سربازی جدای از ایفای نقش در دفاع و امنیت، بر آموزش و تربیت جوانان برای شروع حرفه آموزی و کار متمرکز شد.

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: بدیهی است که اگر جوانان دوران سربازی را فرصتی برای رشد و پیشرفت و کسب مهارت و توانایی برای ادامه زندگی شرافتمندانه خود بدانند، می‌توانند جوانان پرانرژی و با انگیزه درست مثل نوبت کنکور.و دانشگاه ایستاده با کمال میل به صفوف خدمت سربازی می پیوندد.

محمدی بیان کرد: امروز خدمت سربازی فرصتی برای تمرین و تمرین قبل از ورود به زندگی و کار است چرا که مقام معظم رهبری در حفظ کرامت محیط زیست و ارتقای سطح مهارت سربازان عنایت ویژه ای به سربازان دارند تا خانواده ها نگاه مثبتی به سربازی داشته باشند. این قبلا

وی با بیان اینکه جوانان امروز آینده سازان کشور هستند و آینده ایران اسلامی با توسعه امنیت، فرهنگ و اقتصاد رقم خواهد خورد، افزود: دوران مقدس سربازی فرصت بی نظیری برای جوانان عزیز برای کسب مهارت و مهارت است. توانایی های خود را افزایش دهند تا برای مسئولیت اجتماعی آماده شوند و وارد عرصه تولید اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی در جامعه شوند.

محمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: خدمت رسانی به مردم خدمت مقدسی است که در جنگ و صلح سرلوحه نیازهای ملت و کشور است، هم خانواده ها و هم جوانان باید اهمیت آن را درک کرده و مشتاق باشند. هر کشوری برای حفظ نظم و امنیت و همچنین حفظ تمامیت ارضی خود به نیروی سازمان یافته و قدرتمندی نیاز دارد که توانایی ایجاد و حفظ امنیت و استقلال خود را داشته باشد.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) که فرمودند: «خدمت سربازی از عبادات اسلام است»، تصریح کرد: سردار دلها عنوان سربازی خود را سربازی می دانست و به آن افتخار می کرد، لذا خدمت سربازی را انجام داد. برای رضای خداوند متعال است.

محمدی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی از سربازان میهن تقدیم انقلاب شدند و پس از آن سربازان در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی نقش شایسته ای ایفا کردند. ایران تلاش می کند قوی تر شود و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید