هشدار جدی به ستاره تیم ملی یحیی و پرسپولیس: راه برگشتی نیست!

هشدار جدی به ستاره تیم ملی یحیی و پرسپولیس: راه برگشتی نیست!

قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می رسد و به همین دلیل شایعات زیادی درباره احتمال جدایی او از سرخپوشان به گوش می رسد. به طور مشخص به الاهلی امارات اشاره شد و گفته می شود این باشگاه که در حال حاضر احمد نوراللهی و مهدی قائدی را در اختیار دارد به ترابی نیز پیشنهاد داده است.

البته بعدا باشگاه اماراتی این خبر را تکذیب کرد، البته احتمال جدایی ترابی همچنان وجود دارد. به هر حال تا تمدید نشه جواب میده ولی ترابی باید یادش باشه که خط برگشتش به پرسپولیس پر شده و اون کوپن رو قبلا سوزونده.

بسیاری از ستاره ها برای پول یا پیش پرداخت در مقطعی می روند و برمی گردند. ترابی دو سال پیش نیز با بازی در العربی قطر این شرایط را تجربه کرد و از سرخ پوشان به شرایطی رفت که پرسپولیس خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می کرد. جدایی که خیلی بی سر و صدا اتفاق افتاد و انتقادات زیادی را از سوی هواداران پرسپولیس به همراه داشت. اما بال سرعتی تیم ملی در لیگ قطر موفق نشد و نیاز فنی پرسپولیس مانع از موضع گیری قاطع هواداران در برابر بازگشت او شد. با این تفاسیر این اتفاق تکرار نخواهد شد. ترابی اگر پیشنهادهای دیگری را مد نظر قرار دهد باید در نظر داشته باشد که این بار ممکن است بازگشتی نداشته باشد و داستان او و پرسپولیس برای همیشه تمام شود. برو محله نرو..

دیدگاهتان را بنویسید