هشدار جدی استقلالی ها به کادر فنی پرسپولیس

هشدار جدی استقلالی ها به کادر فنی پرسپولیس

حجت کریمی درباره بحث سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: واقعیت این است که برای تیمی حاشیه درست می کنند که بدون حاشیه کارش را پیش می برد. قطاری که حرکت نمی‌کند، سنگ نمی‌شود، اما قطاری که حرکت می‌کند، سنگ می‌شود. برخی از شرکت کنندگان در تلاش هستند تا استقلال را از کسب امتیاز بازدارند.

وی افزود: خدا را شکر هیچ حاشیه ای در درون خود نداریم و مصطفی آجورلو نظاره گر است. هیئت مدیره و مدیرعامل پشت تیم هستند و با وجود مشکلاتی که در استقلال وجود دارد، آجورلو سنگ تمام گذاشته تا این تیم بدون حاشیه به کار خود ادامه دهد اما برخی از رقبا این وضعیت را دوست ندارند.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا منظورش از رقبای پرسپولیس است یا خیر، گفت: آنها همه رفقای ما هستند اما نمی خواهم نام تیم یا فردی را ببرم. بهتر است مردم در سخنان خود اخلاق را رعایت کنند. ما علاوه بر مسابقه دوستانی داریم و ادبیات آنها باید مناسب باشد. رفقا همدیگر را خوب می شناسند اما متاسفانه بداخلاقی زیاد است. قانون می گوید دو بازیکن ما سرباز هستند و هیچکس نمی خواهد کار غیر قانونی انجام دهد.

کریمی مقصر سرباز شدن یزدانی و مرندمند در نیم فصل کیست، تصریح کرد: اجازه بدهید در این مورد صحبت نکنم. در رقابت بین تیم ها عده ای به سمت استقلال سنگ پرتاب می کنند. قانون همه چیز را می گوید، اعمال می شود و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. ما نمی توانیم کار غیرقانونی انجام دهیم. استقلال در صدر جدول است و مطمئن باشید در صدر خواهد ماند.

وی در خصوص پاسخ به اظهارات یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس به بهزاد نوشادی، مربی بدنساز استقلال مبنی بر وضعیت آزادی وحید امیری بازیکن سرخپوشان، گفت: نظر او نظر هیئت مدیره و مدیرعامل نیست. من شخصاً در مورد مردم اظهار نظر نمی کنم، سرمربی پرسپولیس نظر خود را اعلام کرد و پاسخ ها حرفه هایی است که بین آنها وجود دارد اما نباید حاشیه ساز شود، هر دو باشگاه مشکلات خود را دارند و اگر رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس و استقلال بخواهد. برای وقت گذاشتن روی این مسائل دیگر مشکلات حل نمی شود لطفا دراویش به کادر فنی پرسپولیس تذکر بدهند که حاشیه ساز نشود باید به هر دو تیم آرامش بدهد و حاشیه ایجاد نکند اگر بازیکنان ما سرباز هستند سربازی می کنند و اگر قانون اجازه می دهد، آنها مستقل می مانند و بازی می کنند.

یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال در مورد اختلاف وریا گفوری و فرهاد مجیدی گفت: این موضوع توسط آجورلو و سرمربی این تیم حل می شود و این مشکلی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید