پشت پرده، طرد مهدی ترابی از کادر فنی پرسپولیس

پشت پرده، طرد مهدی ترابی از کادر فنی پرسپولیس

مهدی ترابی ابتدا پس از درگیری با احمد موسوی در دیدار مقابل نساجی محروم شد اما پس از تشکیل جلسه کمیته انضباطی و رفع محرومیت موقتش، توانست مجوز بازی مقابل وان پارس در جام حذفی را بگیرد. و اتفاقا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت.

ترابی که پس از حضور در ترکیب تیم ملی در جام جهانی و انجام 3 بازی در این تورنمنت مهم، نتایج بسیار بهتری نسبت به پرسپولیسی های خود نشان می دهد و در آخرین دیدارهای پرسپولیس یکی از بهترین های تیمش بود. .

ترابی که در فصول گذشته پنالتی اول تیمش بود و پنالتی خوبی هم بود، در این فصل و با آمدن لوکادیا به دومین پنالتی پرسپولیس تبدیل شد و بیشتر پنالتی های این فصل را مهاجم هلندی می زند. ترابی در کمال تعجب در دیدار مقابل تراکتور با وجود حضور لوکادیا در زمین، پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و ضربه خود را به بدترین شکل ممکن زد و محمدرضا اخباری پنالتی ترابی را مهار کرد.

پس از خروج لوکادیا و پس از از دست دادن پنالتی ترابی مقابل تراکتور، گئورگی گلسیانی به عنوان پنالتی اول پرسپولیس تبدیل شد و در دو بازی مقابل نساجی و وان پارس پشت پنالتی قرار گرفت و موفق به ثبت نام شد. اما وقتی در دقایق پایانی بازی پرسپولیس و وان پارس داور خطا روی امید عالیشاه پنالتی اعلام کرد، گلسیانی در زمین نبود و همه انتظار داشتند ترابی پشت پنالتی باشد اما این اتفاق نیفتاد و میلاد. سرلک پشت توپ بود و ضربه را به بدترین شکل ممکن به هم ریخت و مانع از برتری تیمش در جریان مسابقه شد.

حتی پس از اعلام پنالتی برای پرسپولیس، چند تن از اعضای کادرفنی و نیمکت نشینان تیم از روی نیمکت و کنار زمین فریاد زدند تا ترابی پنالتی را بزند. حتی برخی از بازیکنان با صدای بلند برای ترابی فریاد می زدند اما ستاره سرخ ها به همه این فریادها توجهی نکرد و پشت پنالتی نماند و به نوعی از پنالتی گریخت.

نکته عجیب ماجرا این بود که بعد از پایان مسابقه وقتی یکی از هم تیمی های ترابی از او پرسید که چرا پنالتی را نگرفتی، او پاسخ عجیبی داد و گفت: «به خاطر ماهیچه ها نتوانستم پنالتی را بزنم. اسپاسم.” صحبت واضح بیشتر بهانه است. چون ترابی در ضربات پنالتی ضربه اول را زد و موفق به گلزنی شد. به نظر می رسد ستاره ملی پوش پرسپولیس از پنالتی پشیمان شده و از ترس پنالتی پشت توپ نمی ایستد. در این دقیقه از بازی اسپویل می شود و اتفاقات بازی با تراکتورسازی را تکرار می کند.

همانطور که از قبل مشخص شد، پس از خروج لوکادیا گلچیانی اولین پنالتی برای پرسپولیس خواهد بود، اما در غیاب او مشخص نیست کدام بازیکن پشت توپ خواهد بود و آیا ترابی دوباره در جریان بازی برای پرسپولیس پنالتی خواهد گرفت یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید