پشت صحنه عصبانیت شدید و عجیب کادر فنی پرسپولیس

پشت صحنه عصبانیت شدید و عجیب کادر فنی پرسپولیس

در حالی که پرسپولیس پس از دو فصل ناکامی در اراک موفق شد اولین برد فصل خود را مقابل آلومینیوم در این شهر کسب کند و به 3 امتیاز حساس این دیدار برسد، بازیکنان پرسپولیس به شدت به دلیل کنده شدن چمن محوطه جریمه قبل از شروع بازی اعتراض کردند. و در طول بازی اتفاقات عجیبی افتاد.

در حالی که آلومینیوم به دلیل محرومیت نتوانست از حضور تماشاگران خود استفاده کند، حدود 500 هوادار این تیم در سکوها نشستند و این افراد ذخیره ایجاد کردند. بازیکنان پرسپولیس از ابتدای بازی به دلیل محرومیت باشگاه آلومینیوم به شدت به حضور این افراد در ورزشگاه اعتراض کردند اما اعتراض آنها راه به جایی نبرد.

به گفته حاضران در ورزشگاه، از اواسط بازی و به خصوص بعد از گل پرسپولیس، هواداران حاضر در ورزشگاه علیه چند بازیکن پرسپولیس از جمله میلاد سرلک، سعید صادقی و امید عالیشاه شعار سر دادند و حتی به آنها توهین کردند.

بعدها و در نیمه دوم این نارضایتی ها به سراغ کادر فنی پرسپولیس به خصوص افشین پیرانی هم رفت. موضوع به حدی داغ شد که داور مسابقه را متوقف کرد و کادر فنی آلومینیوم از هواداران حاضر در ورزشگاه خواست جلوی فحاشی را بگیرند. همچنین مهدی رحمتی در اقدامی جالب شخصا از افشین پیرانی و یحیی گل محمدی عذرخواهی کرد تا داستان به خیر و خوشی به پایان برسد و بازی ادامه پیدا کند.

با این حال کادر فنی پرسپولیس از عملکرد هواداران حاضر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به شدت عصبانی بود و البته از چند بازیکن تیمشان که دلخور شده بودند خواستند واکنشی نشان ندهند و فقط روی بازی تمرکز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید