واکنش عجیب به فیلم مهدی رحمتی در مورد عصبانیت شدید

واکنش عجیب به فیلم مهدی رحمتی در مورد عصبانیت شدید

فیلم عصبانیت شدید مهدی رحمتی دقایقی بعد در فضای مجازی منتشر شد و از مسئولان برگزاری مسابقه خواست درب را بشکنند. صادق درودگر، یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان لیگ به این نقطه می رسد و از رحمتی می خواهد که آرام باشد تا مشکل حل شود، اما رحمتی به درودگر می گوید من نمی توانم بخندم و خیلی جدی هستم و باید در خانه باشد. بازکردن.

درودگر در مورد برخوردش با مهدی رحمتی گفت: می دانید که من مسئول مسابقه نبودم. برای تبلیغات محیطی به اتاق کنترل رفتم. اتاق فرمان در کنار رختکن ها بود و آقای رحمتی اعتراض کرد که تیم نساجی در رختکن آنهاست. ناظران بازی آقایان سلیمانی و رفعتی همراه ایشان بودند و پیگیر حل این مشکل و حل مشکل بودند. آقای رحمتی چون فکر می کرد من مسئول هستم با من وارد گفتگو شد. از او خواستم آرام بماند و بعداً آمد، مرا بغل کرد و بوسید و گفت عصبی هستم. گفتم مشکلی نیست من میفهمم. بالاخره شما مربی هستید و می خواهید نتیجه بگیرید و در آن لحظه اعصابتان به هم ریخته بود و اگر چیزی می گفتید، مهم نبود. به او گفتم مشکلی نیست و بالاخره این اتفاق افتاد. از طرفی نساجی ها می گفتند ما هفته قبل که میزبانی کردیم در یک رختکن بودیم. در کل فکر می کنم آنچه مسلم بود باید به رختکن ها نوشته می شد. قبل از ورود تیم ها به ورزشگاه باید روی رختکن، رختکن تیم نساجی و رختکن تیم آلومینیوم نوشته می شد. این مشکلات هم پیش نیامد».

پس از پایان بازی، برخی از بازیکنان و اعضای کادرفنی آلومینیوم این حاشیه را عامل باخت تیمشان دانستند و از آنجایی که صادق درودگر در آن زمان حضور داشت، گفتند که او باعث این مشکلات شده است و از آنجایی که خودش با تیم های شمالی کار کرده بود، می خواست قهرمان نساجی شد! درودگر در پاسخ به این شایعات گفت: شایعات زیادی وجود دارد. چه ربطی به ملوان بودن و همکاری با تیم های شمالی دارد؟ چه ربطی به ورود منسوجات به یکی از رختکن ها دارد؟ به نظر شما حضور در یکی از دو رختکن نتیجه بازی را تغییر می دهد؟

عضو هیأت مدیره سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا از بازی فینال راضی بودید یا خیر، گفت: وقتی کسی تا آخرین لحظه و یک روز قبل از بازی تهران میزبان یا جاهای دیگر خبر ندارد، نگاه کنید، سوال بپرسید تا بفهمند کار سختی است. زمانی که فدراسیون فوتبال برنامه مسابقات را اعلام کرد، همه دستگاه ها با برنامه موافقت کردند. امروز 23 دستگاه باید نظر بدهند که مسابقه فوتبال برگزار شود یا چگونه انجام شود. – خب، این کار را سخت می کند.

منبع: روزنامه اعتماد

دیدگاهتان را بنویسید