افشاگری عجیب مهدی رحمتی پس از باخت

افشاگری عجیب مهدی رحمتی پس از باخت

دیدار پایانی سی و پنجمین دوره رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور امروز چهارشنبه از ساعت 20:40 بین تیم های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود مازنی ها به پایان رسید. مهرداد عبدی (58) برای نساجی مورد توجه قرار گرفت.

سید مهدی رحمتی پس از نایب قهرمانی تیمش گفت: اول از همه از هواداران اراکی که به ورزشگاه آزادی آمدند عذرخواهی می کنم اما شرمنده آنها شدیم. از همه کسانی که تمام تلاش خود را برای قهرمانی در این هفته انجام دادند تشکر می کنم و من شرمنده آنها هستم.

او ادامه داد: همه مرا می شناسند. من همیشه دوست دارم صادق باشم. ما امروز در زمین بازی نباختیم. ببینید قبل از بازی چه اتفاقی برای ما افتاد و در رختکن را قفل کردیم. تیم ما را به رختکن راه ندادند. این مایه تاسف برای برگزارکنندگان بازی است. من به این نتیجه رسیدم که اگر نمی خواهند بازی در تهران برگزار شود به این دلیل است که نتوانستند این بازی را برگزار کنند.

رحمتی ادامه داد: اگر در این دیدار فرصت داشتیم می توانستیم پیروز شویم. موقعیت های خوبی ایجاد کردیم اما نتوانستیم از این موقعیت ها استفاده کنیم. به بازیکنان تیم تبریک می گویم. از هواداران هم تشکر می کنم و امیدوارم که از ما حمایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید