پیام سید مهدی رحمتی به حسینی پس از عصبانی شدن توسط استقلالی

پیام سید مهدی رحمتی به حسینی پس از عصبانی شدن توسط استقلالی

تیم نساجی فصل آینده یکی از چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و به همین دلیل مهدی رحمتی در تلاش است تا با اضافه کردن بازیکنان جدید به این تیم، کیفیت فنی نساجی را ارتقا دهد.

نساجی فصل گذشته با دریافت 44 گل در 30 بازی پس از نفت مسجد سلیمان ضعیف ترین خط دفاعی بود. مهدی رحمتی در تلاش است تا دروازه بان و کاپیتان استقلال را به قائمشهر باز کند تا نقطه ضعف تیمش در خط دروازه را برطرف کند و به او پیشنهاد حضور در تیم نساجی را داد.

حسین حسینی فصل خوبی را در استقلال سپری نکرد. اگرچه او در دیدار سوپرجام با عملکرد خوب در چارچوب دروازه استقلال جام قهرمانان را لمس کرد، اما از دست دادن جام قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی با دو شکست مقابل پرسپولیس انتقادات زیادی را برای سیدحسین حسینی به همراه داشت. . به نظر می رسد کاپیتان استقلال منتظر است ابتدا وضعیت سرمربی استقلال مشخص شود و سپس برای فصل آینده تصمیم گیری کند.

مهدی رحمتی سرمربی جدید تیم نساجی بازیکنانی چون علیرضا حقیقی، حامد شیری، اکبر صادقی، مسعود شجاعی، مهدی نظری، علیرضا ابراهیمی و … را از ترکیب تیم کنار گذاشت. او امیرمحمد هوشمند و وحید محمدزاده را به خط دفاعی تیم اضافه کرد و در تلاش برای جذب بازیکنان جدید است.

جالب اینجاست که مهدی رحمتی و سید حسین حسینی سال ها در استقلال رقیب یکدیگر بودند و گاهی رقابت آنها با چالش هایی همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید