شکایت شخصی مهدی رحمتی از استقلالی

شکایت شخصی مهدی رحمتی از استقلالی

ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران علاوه بر اتفاقاتی که قبل از بازی فینال جام حذفی مقابل رختکن تیم آلومینیوم اراک رخ داد و حواشی زیادی به همراه داشت باعث شد تا سیدمهدی رحمتی از او گلایه کند. .

ساکت الهامی یک روز پس از فینال جام حذفی در گفتگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر درباره روند حضور سیدمهدی رحمتی در اراک و انتخاب او به عنوان سرمربی این تیم سوالاتی را مطرح کرد که باعث شد رحمتی شکایت کند و او را به سمت خود بازگرداند. وضعیت او به آرامی

الهامی مربی نساجی در گفت و گوی تلفنی گفت: از سیاستمداران می خواهم که دخالت نکنند. بگذارید مربیان خودشان مدیران عامل را انتخاب کنند. نه اینکه در طول شب مربی انتخاب شود، بلکه دیگران (سرمربی) با امضا و شماره تلفن بیایند. نه اینکه یک ماه و نیم پیش یکی از اعضای هیئت مدیره آمد و با یک مربی نشست تا یک مربی را زیر آب بزند. من از سیاستمداران و برخی افراد می خواهم در خانه های خود بنشینند تا فوتبال را ارزشمند کنند. آقایان صمد مرفاوی و سیروس پورموسوی می توانند به آنچه که من در مورد این موارد می گویم شهادت دهند.

این اظهارات الهام بخش، سید مهدی رحمتی را بر آن داشت تا در نامه ای جداگانه به سازمان لیگ و رونوشتی از آن به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال، شخصا از سرمربی تیم نساجی مازندران شکایت کند و همچنین شکایت شخصی خود را در دادگاه مطرح کند.

دیدگاهتان را بنویسید