پسر سید مهدی رحمتی بازیکن تیم ملی امارات می شود!

پسر سید مهدی رحمتی بازیکن تیم ملی امارات می شود!

سیدمهدی رحمتی که فصل موفقی را با آلومینیوم اراک پشت سر گذاشت، حالا یکی از نامزدهای سرمربیگری استقلال در فصل آینده محسوب می شود. کاپیتان سابق استقلال که دربی پایتخت مقابل پرسپولیس را با پیراهن این تیم تجربه کرد و سابقه قهرمانی با استقلال در لیگ برتر و جام حذفی را دارد.

چند روز پیش نوشتیم که علی رحمتی پسر بزرگ مهدی مدت هاست در امارات مشغول به تحصیل است. در این رابطه امروز اطلاعات دقیق تری دریافت کردیم.

علی رحمتی که مانند پدرش علاقه زیادی به دروازه بانی دارد، به فعالیت در آکادمی آلیانز دبی معروف است و عملکرد او مورد توجه مربیان اروپایی این آکادمی قرار گرفته است. گروه مذکور وظیفه جذب و پرورش استعدادهای ارزشمند فوتبال در غرب آسیا را بر عهده دارد. پس از انتخاب این افراد، مربیان تیم اصلی امارات مدتی آنها را زیر نظر می گیرند و هرکس را که بخواهند با والدینشان صحبت می کنند تا به آنها تابعیت امارات داده و آنها را به تیم های ملی جوانان دعوت کنند. تهیه خواهد شد. دقیقاً همان پروژه ای بود که سال ها پیش راه را برای عقد قرارداد عمر عبدالرحمن هموار کرد و حالا اگر علی رحمتی بتواند در سه ماه آینده اجرا کند، مربیان تیم ملی نوجوانان امارات او را در لیست نهایی خود قرار می دهند. او مایل و رضایت خانواده اش برای شرکت در مسابقات مهم بین المللی به عنوان بازیکن آن کشور است. البته اتفاقی که در سال های اخیر برای سایر ورزشکاران ایرانی چه در فوتبال و چه در سایر رشته ها رخ داد و به دلیل اینکه در قالب مهاجرت قانونی انجام شد، جرم محسوب نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید