طعنه عجیب پیشکسوت استقلال به مهدی رحمتی

طعنه عجیب پیشکسوت استقلال به مهدی رحمتی

محمد نوری بازیکن سابق استقلال درباره بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک گفت: متأسفانه تیم آلومینیوم هر چه تیم دفاعی بود را سفید کرده بود به جای اینکه اتوبوس جلوی دروازه آنها پارک کنند، دیوار برلین را ساختند.

وی در ادامه به اتفاقات کنار زمین و نیمکت تیم اراک اشاره کرد و یادآور شد: عجیب است که ساپینتو به خاطر بیهودگی اخراج شد و 400 میلیون جریمه شد اما نیمکت نشینان آلومینیوم سر داور فریاد زد. انگار نه انگار! همه اعضای کادر فنی آلومینیوم روی چمن بودند و داور و دستیارش آنها را بیرون می کردند اما اتفاقی نیفتاد.

وی ادامه داد: به محض تمام شدن مسابقه دوباره به داور حمله کردند. باور کنید اگر ساپینتو به جای رحمت بود، داور باز هم او را اخراج می کرد تا درس عبرتی برای تاریخ باشگاه استقلال شود!

بازیکن قدیمی استقلال افزود: کاملا مشخص است که از این به بعد بازی را برای استقلال بسته اند. و در موارد دیگر هر ظلمی که باشد استقلالی تلقی شود. قطعا می توانم بگویم که آنها نمی خواهند استقلال امسال قهرمان شود.

نوری خاطرنشان کرد: به جرأت می گویم همین الان و در فضای کاملاً منصفانه اگر هر تیمی مقابل استقلال قرار بگیرد بدون سوت دو گل از ما عقب می ماند. ببینید هر تیمی جلوی استقلال می ایستد دفاع بازی می کند. فقط به چند بازی اخیر نگاه کنید، تیم ها برای گرفتن امتیاز می آیند. البته امتیاز گرفتن از استقلال برای آنها باعث افتخار است و به آنها اعتبار می دهیم، اما آیا واقعاً این همان فوتبالی است که در تابستان برای آن تمرین کرده اند؟

وی با اشاره به آخرین صحبت های مدیرعامل باشگاه که گفت: می خواهم لیونل مسی را به استقلال بیاورم، توضیح داد: اگر حاج آقا گفت مسی را می آورد، شک نکنید که می آورد! قبلا بمب ها را منفجر می کرد، الان بمب های هسته ای و هیدروژنی را منفجر می کند. او با این هدف به استقلال آمد که ستاره سوم را برای مردم به ارمغان بیاورد و شک ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید