واکنش مهدی رحمتی به شایعه کم کاری ها مساوی با استقلال است

227356 676 خبر خاکستری

آلومینیوم فردا در ورزشگاه آزادی میهمان استقلالی است که هفته گذشته قهرمان لیگ برتر شد. محمد نوازی سخنان خود را با تبریک قهرمانی استقلال آغاز کرد و گفت: اولین جمله من تبریک به استقلالی است که سه هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان شد و همچنین برای کادرفنی، بازیکنان و مدیریت استقلال. .

وی در خصوص شرایط تیم آلومینیوم برای بازی فردا گفت: خدا را شکر شرایط خوب است. شدت مسابقات خیلی بیشتر از سایر تیم ها روی تیم ما تاثیر گذاشت. چون به فینال جام حذفی رسیدیم. شرایط از نظر تمرین و بازی کمی سخت بود. برگزارکنندگان می توانند به ما استراحت بدهند. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و در چند بازی با بازیکنان مشکل داشتیم و کارمان سخت شد. با این حال ما با تمام وجود آمدیم و بازیکنان در همه دیدارها حتی در آخرین دیداری که شکست خوردیم، خوب بازی کردند. این یک موقعیت بد فوتبالی بود که توپ های ما گل نشد.

سرمربی آلومینیوم با اشاره به اینکه بازی با استقلال بازی سختی خواهد بود، افزود: بازی سختی با استقلال داریم. این تیم قهرمان شد، بازی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگر بسیار سخت است. تمام تلاش ما این است که یک بازی خوب انجام دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم. فکر می کنم شرایط جدول به گونه ای است که شاید همه تیم ها ما را زیر نظر داشته باشند.

نوازی در پاسخ به این سوال که آیا آلومینیوم می تواند رکورد شکست ناپذیر استقلال را بشکند، گفت: ما تمام تلاش خود را می کنیم. اگر فوتبال شانس ما باشد، می توانیم برنده شویم. اگر نه، ممکن است به اندازه فینال جام حذفی بدشانسی داشته باشیم. ابتدا برای همه بازیکنان آرزوی سلامتی می کنم و سپس امیدوارم هر تیمی شایسته پیروزی باشد.

وی با رد شایعه کم کاری بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس مقابل این تیم ها گفت: اگر یکی باور نمی کند این حرف ها را می زند. فکر می کنم تماشاگران آنقدر باهوش هستند که بدانند فوتبال یک حرفه است. این داستان ها را نباید تشویق کرد. همه آنها در دنیای مجازی هستند. متأسفانه، این دیدگاه اغلب وقتی زمان شروع یک پروژه فرا می رسد، ما را غرق می کند. هیچ کدام از بازیکنان و مربیان چنین هدفی ندارند. گاهی اتفاقی می افتد که به شخصیت افراد مربوط می شود.

آخرین سوال مهمان نوازی این بود که آیا ابری از الهام بی صدا دارید که پاسخ کوتاه آن با ترک محل همراه بود: مورس خسته نباشید…

دیدگاهتان را بنویسید