تقلید فرهاد مجیدی از مهدی رحمتی؟

تقلید فرهاد مجیدی از مهدی رحمتی؟

تیم استقلال در هفته های اخیر پس از رویارویی با تیم های پیکان، فولاد و ذوب آهن تنها 5 امتیاز از رویارویی با تیم های تهرانی، اهوازی و اصفهانی کسب کرد. همین موضوع باعث شد تا هواداران استقلال به شدت از عملکرد این سه تیم و کادر فنی آنها انتقاد کنند و بازی های آنها را اتوبوسی کنند.

در روزهای منتهی به دیدار آلومینیوم و استقلال، انتظار می رفت آلومینیوم وضعیت متفاوتی نسبت به تیم های مدافع لیگ برتر مقابل استقلال نشان دهد، اما پس از گذشت 30 دقیقه از بازی استقلال و آلومینیوم، هواداران استقلال در فضای مجازی به شدت حضور داشتند. در مقابل سبک بازی تیم مهدی رحمتی انتقاد کرد و احساس کرد که سبک بازی تیم اراک شبیه ذوب آهن و فولاد با دفاع اتوبوسی است.

هواداران استقلال با توجه به عملکرد تیم آلومینیوم در هفته های اخیر و تعداد گل های خورده و خورده کم این تیم (4 گل زده و 4 گل خورده در 9 بازی قبلی)، معتقد بودند مهدی رحمتی قبل از بازی مقابل استقلال فرهاد مجیدی کپی کرده است. و تیم استقلال فصل قبل بیست و دومین قهرمانی خود در لیگ برتر را کسب کرد. آنلاین نوشتند که این آلومینیوم مانند آلومینیوم دو فصل گذشته نیست که تهاجمی بازی می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید