پشت صحنه دلیل عصبانیت از خرید جدید یحیی و پرسپولیس

پشت صحنه دلیل عصبانیت از خرید جدید یحیی و پرسپولیس

لئاندرو پریرا، مهاجم برزیلی جدید پرسپولیس که اخیرا با لوکادیا قرارداد امضا و جایگزین شده بود، پس از ورود به بازی به عنوان یار تعویضی در دیدار مقابل هوادار و سپاهان، در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در زمین بازی را آغاز کرد و فیکس شد. . با توجه به مصدومیت عمری و سبکتر بودن این بازی نسبت به دو بازی بعدی، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت از خرید جدید خود در ترکیب اصلی استفاده کند و به این ترتیب چندین گل را تعقیب کرد.

علاوه بر این، پریرا با بقیه بازیکنان هماهنگی بیشتری پیدا کرد، امکان گلزنی و بالا بردن روحیه او وجود داشت و همچنین آمادگی بیشتری برای مسابقه داشت. با این حال، مهاجم برزیلی گران قیمت نتوانست گلزنی کند زیرا هنوز اولین گل خود را برای تیم جدیدش از دست نداده است. پریرا به غیر از یکی دو صحنه که در موقعیت نیمه و نیمه گرفتار شد، موقعیت زیادی برای گلزنی نداشت و این نشان می دهد که او هنوز به خوبی در ترکیب پرسپولیس جا نیفتاده است.

با این حال یک چیز این بازیکن را عصبانی کرد. پریرا در چند نوبت در جریان بازی خود را در موقعیت خوبی قرار داده بود اما در کمال تعجب بازیکنان پرسپولیس از او عبور نکردند. اتفاقی که به مذاق پریرا خوش نیامد و نارضایتی خود را نشان داد، البته نه جدی، اینکه می گویند پرسپولیسی ها از روی عمد از او عبور نکردند، بدبینی محض است و صحت ندارد. با این حال مشخص است که بازیکن جدید قرمزها همچنان با بقیه بازیکنان هماهنگی ندارد و شاید به همین دلیل چندین بار در موقعیت قرار گرفت اما توپ به او نرسید.

باشگاه پرسپولیس برای پریرا هزینه زیادی کرد و هواداران این تیم به حق از او انتظار دارند که کیفیت بالایی از خود نشان دهد. با این حال، با انجام یک بازی ست و دو بازی به عنوان بازیکن تعویضی، نمی توان در مورد پریرا نظر داد و توانایی او را زیر سوال برد. نکته دیگر در مورد این بازیکن این است که پریرا با لوکادیا مقایسه خواهد شد. بازیکنی که همچنان بهترین است، بهترین گلزن فصل پرسپولیس است و گل های مهمی برای این تیم به ثمر رسانده است.

پریرا جایگزین لوکادیا در پرسپولیس شد و به همین دلیل هواداران پرسپولیس پس از هر بازی او را با ستاره هلندی سابق تیمشان مقایسه می کنند. حالا باید دید پریرا چه زمانی برای پرسپولیس جا می شود و می تواند مسائل خط حمله این تیم را حل کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید