پشت صحنه عصبانیت نهایی پرسپولیسی ها با انتخاب یحیی

پشت صحنه عصبانیت نهایی پرسپولیسی ها با انتخاب یحیی

پرسپولیس و سپاهان در حالی به مصاف هم رفتند که این دیدار به نوعی بازی پایانی لیگ بود و در نهایت سپاهان توانست با تک گل خود در دقایق پایانی پرسپولیس را در تهران شکست دهد. فرشاد احمدزاده، رامین رضایان و شهریار موگانلو به عنوان بازیکنان سابق پرسپولیس در سپاهان حضور داشتند. این در حالی است که هواداران پرسپولیس قبل از بازی فقط رامین و فرشاد را تشویق کردند و خبری برای تشویق شهریار نبود.

اما پشت پرده این کار پرسپولیسی ها چیست؟

شهریار که نیم فصل خوب و موفقی را در پرسپولیس سپری کرد و با آن تیم قهرمان شد، در انتقالی جنجالی راهی سپاهان شد. ماگانلو که بازیکن سانتا کلارای پرتغال بود، با توافق آن باشگاه و سپاهان برای بازی در آن تیم راهی اصفهان شد. او پس از انتقال به سپاهان شهریار در اقدامی نه چندان جالب، تصاویر دوران حضورش در پرسپولیس را حذف کرد و این موضوع خشم قرمزها را برانگیخت.

رفتن یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس به تیم حریف چیزی نبود که هواداران پرسپولیس بتوانند آن را سهل انگاری کنند. بنابراین پرسپولیسی ها با راه اندازی چالش فضای مجازی شهریار مقانلو را در اینستاگرام آنفالو کردند. از روزی که شهریار با سپاهان قرارداد بست، چند صد هزار هوادار پرسپولیس او را آنفالو کردند و اعتراض خود را به این شکل اعلام کردند.

نکته جالب اینجاست که چند ستاره پرسپولیس به این کمپین مجازی پیوسته و هم تیمی های خود را آنفالو کرده اند. به نظر می رسد هنوز دل بازیکنان پرسپولیس با مهاجم سابق تیمشان آشتی نکرده و کار شهریار را فراموش نکرده اند. بنابراین مغانلو تنها پرسپولیسی بود که در بازی شنبه تشویق نشد.

دیدگاهتان را بنویسید