عصبانیت یحیی از ستاره پرسپولیس; جدایی پرسپولیسی ها نهایی شد؟!

همانطور که می دانید مصاحبه اخیر مرتضی پورعلی گنجی هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس را بسیار ناراحت کرده است. مدافعی که تا همین چند ماه پیش به دلیل مصدومیت جزئی تیمی را مشتری خود می دید اما پرسپولیس به توصیه گل محمدی با او قرارداد امضا کرد و بازگشت کی روش به تیم ملی شانس او ​​را برای حضور در تیم ملی افزایش داد.

به این ترتیب پورعلیگنجی به تیم ملی راه پیدا کرد و حتی در جام جهانی هم به میدان رفت تا کسی برچسب مصدوم را به او نزند و همین کافی بود تا این مدافع در مصاحبه ای عجیب از جدایی احتمالی خود از پرسپولیس خبر دهد.

مصاحبه اخیر پورعلی گنجی واکنش های متفاوتی را در پی داشت. هواداران در فضای مجازی از او انتقاد کردند و برخی از پیشکسوتان نیز به او حمله کردند و مدعی شدند با چنین طرز فکری بهتر است هر چه زودتر پرسپولیس را ترک کند.

در این میان شاید بد نباشد بدانید که یحیی گل محمدی نیز از مرتضی پورعلیگنجی که رابطه بسیار نزدیکی با او دارد دلخور است و این عصبانیت را به وکیل خود منتقل کرده است.

اگرچه برخی مدعی هستند این مدافع حرف های قبلی خود را پس گرفته است، اما هواداران پرسپولیس به خوبی تجربه کرده اند که بازیکنی که صحبت از رفتن می کند، مدت هاست چمدان هایش را بسته است و به همین دلیل دیگر بازیکنی را دوست ندارند!

شاید به همین دلیل است که فنونی زاده، مدافع سرسخت و منتقد پرسپولیس در دهه 60 تنها یک واکنش به اظهار نظر پورعلیگنجی مبنی بر ترک پرسپولیس با همین تفکر داشت.

دیدگاهتان را بنویسید