ماجرای عصبانیت هافبک جدایی طلب پرسپولیس

ماجرای عصبانیت هافبک جدایی طلب پرسپولیس

رضا اسدی هافبک دفاعی پرسپولیس با بوریرام دو ساله قرارداد دارد و باید پس از پایان فصل جاری و بازی با پرسپولیس راهی تایلند شود. اسد که تابستان امسال پس از جدایی از احمد نورالهی با سر و صدای زیادی به پرسپولیس آمده بود، شروع خوبی در پرسپولیس داشت و در اولین بازی خود برای این تیم موفق به گلزنی شد.

اسد در اولین بازی سال موفق شد برای پرسپولیس گلزنی کند اما بعد از چند بازی شرایط کلی برای این بازیکن تغییر کرد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. فشارهای پیاپی روی نیمکت و فشار زیاد هواداران به این بازیکن، رضا را به یک بازیکن معمولی و ذخیره تبدیل کرد و خودش هم روحیه لازم برای بازی در تیم بزرگی مثل پرسپولیس را نداشت. با این حال در چند بازی اخیر و قبل از تعطیلات عید باز هم به ترکیب اصلی پرسپولیس رسید و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. موضوعی که به شایعات تمدید قرارداد اسد دامن زده و بسیاری معتقدند رضا برای فصل آینده در پرسپولیس خواهد ماند. این شایعات به حقیقت نپیوست و اسد اولین بازیکن پرسپولیس شد که راهی فصل آینده شد.

شاید خیلی ها فکر کنند اسد به تازگی تصمیم به جدایی گرفته است اما شنیده ایم که رضا چند ماه پیش تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت و این موضوع را در قالب یک داستان منتشر کرد. البته این به معنای توافق اسد با این تیم تایلندی چند ماه پیش نیست. در بازی برگشت مقابل فولاد اسد یکی از ذخیره های دقایق پایانی پرسپولیس بود که در دقیقه 92 به میدان آمد تا در دو دقیقه آخر وقت اضافه توپ را نجات دهد و در خط حمله بازی کند.

هافبک عزیز پرسپولیس که در تابستان با سر و صدای زیادی به پرسپولیس آمده بود در اولین شروع خود با پاس عمقی میلاد سرلک مقابل آخرین مدافع فولاد قرار گرفت اما به طرز عجیبی در مهار توپ ناکام ماند و خستگی مفرط او تبدیل به توپ شد. موضوع کاربران مجازی

این موضوع واکنش رضا اسدی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام برانگیخت. وی از عملکرد یک دقیقه ای خود در دیدار مقابل فولاد خوزستان انتقاد کرد. نیم فصل به خاطر عشق من به تیمم با توهین و سکوت گذشت. بیش از چهار ماه باقی مانده است. در واقع اسدی پس از انتقاد و توهین به این بازیکن تصمیم به جدایی گرفت و حتی آن را به نزدیکانش اعلام کرد.

رضا اسدی در این باره به نزدیکان خود گفته بود؛ «فشار زیادی روی من وجود دارد و هر اتفاقی هم بیفتد به من فحش می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید