روش عصبانیت چیست؟ مدافع و هافبک پرسپولیس فیکس می شود؟

روش عصبانیت چیست؟  مدافع و هافبک پرسپولیس فیکس می شود؟

اتفاق عجیبی در تمرین تیم ملی افتاد؛ در بخشی از این تمرین امید نورافکن و رامین رضایان باید از چپ و راست توپ ها را به سمت دروازه می فرستادند که پاس های نابجای رضایان باعث عصبانیت کی روش شد و او با صدای بلند فریاد زد: مراقب باش. شما فقط به مرکز فکر می کنید و به قاب نگاه نمی کنید. فکر میکنی کی هستی!

شاید قسمت اول گفتگوی کارلوس کی روش با مدافع راست ملی پوش سپاهان در هر تیمی امری عادی باشد. اینکه سرمربی یک تیم حتی تیم ملی به شاگردش تذکر می دهد و گاهی این تذکر با لحنی دوستانه تبدیل به فریاد می شود. نکته مهم این است که قسمت دوم این رویداد آموزشی است. جایی که کارلوس کی روش مثل برانکو ایوانکوویچ یا یحیی گل محمدی به وضوح از برخی اعمال و رفتار شاگردش به تنگ آمده و می گوید: فکر می کنی کی هستی؟!

رامین رضاییان پیش از این در پرسپولیس مشکلاتی داشته است. او با هم تیمی هایش قاطی نشد. این مدافع راست جنجالی با حضور در تاپ ساکر همه را به نقطه جوش رساند و عملکرد سایر بازیکنان پرسپولیس را زیر سوال برد.بازیکنان باتجربه پرسپولیس در حالی که با یحیی گل محمدی و مربی ارشد تیم فوتبال پرسپولیس ارتباط برقرار کرده بودند خواستار اخراج رامین رضایان شدند. آن تیم با آنها موافق بود.

رامین رضاییان نیز بدون هیچ مانعی نتوانست برونکو را کار کند. سفر به ترکیه، همراهی مهدی طارمی و عقد قرارداد با ریزه اسپور و همچنین درگیری با علی علیپور در اردوی دبی همه دست به دست هم داد تا سرمربی کروات پرسپولیس عذرخواهی کند! رضاجان در دوران دراگان اسکوچیچ اصلا به تیم ملی دعوت نشد و بسیاری آن را به مشکلات حاشیه ای این بازیکن نسبت دادند. شاید اگر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران می بود، این بازیکن سارو هرگز رنگ پیراهن تیم ملی و جام جهانی را نمی دید اما خوشبختانه کارلوس کی روش جایگزین کروات شد.

حالا به نظر می رسد که پرتغالی از رفتار مدافع راست خود خسته شده است. مدافعی که سردار آزمون هم چند ماه پیش او را مسخره کرد و در برنامه زنده تلویزیونی این بازیکن را زیر سوال برد! با این تفاسیر فکر می کنید رامین رضاییان در جام جهانی قطر و همچنین روسیه مهره تیم ملی باشد؟

این احتمال هم وجود دارد که بتواند صف آرایی کند و به دانیال اسماعیلی فر مدافع راست پرسپولیس یک درصد شانس دعوت به تیم ملی بدهد. واضح است که بعید است کارلوس کی روش در جام جهانی 2022 قطر مقابل رامین رضاییان در تیم ملی فیکس بازی کند. چون صادق محرمی روحیه ای تازه، آماده و لجام گسیخته دارد.

دیدگاهتان را بنویسید