این ستاره استقلال مقابل پرسپولیس فیکس می شود؟

این ستاره استقلال مقابل پرسپولیس فیکس می شود؟

در ابتدای این فصل قرار بود ارسلان مطهری از لیست این فصل از سوی مسئولان باشگاه استقلال کنار گذاشته شود که با درخواست مدیران باشگاه برای ماندن در استقلال رد شد و مسئولان باشگاه نتوانستند کاوه رضایی را در فهرست این فصل قرار دهند. به همین دلیل مطهری مورد عصبانیت سرمربی پرتغالی این تیم قرار گرفت و در اکثر بازی های لیگ از لیست ساپینتو خارج شد. البته در یکی دو بازی دقایقی روی نیمکت بازی کرد.

با این حال ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در هفته یازدهم مجبور شد به دلیل مصدومیت پیمان بابایی مهاجم تیمش، ارسلان مطهری، مهاجم ناراضی تیمش را مقابل هواداران در ترکیب قرار دهد. این موفقیت اجباری باعث شد تا استقلال در دقیقه 8 با پاس زیبای محمد محبی از روی موقعیت گل به هوادار ارسلان مطهری بپردازد و این ملی پوش استقلالی اولین گل را وارد دروازه حریف کند.

مطهری در دیدار سوپرجام مقابل نساجی نیز در ترکیب استقلال قرار گرفت و در دقیقه 51 بازی استقلال مقابل هوادار ارسلان مطهری، کرنر مهدی مهدی پور دروازه نساجی و علیرضا حقیقی را باز کرد.

با توجه به اینکه در دو بازی متوالی آبی پوشان، مطهری پاس گل داد تا استقلال 3 امتیاز از هواداران بگیرد و به نساجی گل بزند تا آبی پوشان قهرمان سوپرجام شوند، این احتمال وجود دارد که ساپینتو تغییراتی در تاکتیک خود ایجاد کند. پازل و به جای پیمان بابایی در بازی های آینده از مطهری به عنوان مهاجم استفاده می کند.

البته در شرایطی که بازی های لیگ برتر تا پایان جام جهانی بسته شده و استقلال به دلیل حضور در دربی تهران مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم، این احتمال وجود دارد که مهاجم آبی ها بتواند به میدان برود. چون مطهری سابقه خوبی در دربی دارد و تاکنون 3 گل به ثمر رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید