این ستاره فیکس جواد نکونام در استقلال است

این ستاره فیکس جواد نکونام در استقلال است

انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال یکی از آبی ها را بیش از بقیه خوشحال کرد.

آرش رضاوند هافبک تیم استقلال که در نیم فصل زمستانی لیگ برتر بیست و یکم از استقلال جدا شد و به تیم فولاد خوزستان پیوست، در پایان لیگ برتر بیست و یکم به استقلال بازگشت. رضاوند در این مدت به تیم فولاد خوزستان رفت و شاگرد جواد نکونام شد.

در آن زمان رضاوند شرایط بسیار خوبی پیدا کرد و به گفته خودش آرزوی بازگشت به سطح اول مسابقات را داشت. چون قبل از آن رضاوند در استقلال فرهاد مجیدی شرایط خوبی نداشت و اغلب نیمکت نشین بود.

از جمله درخواست های مهم آرش رضاوند در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر بیست و دوم در تابستان 1401، تداوم حضور قرضی او در تیم فوتبال خوزستان بود. جواد نکونام به شدت اصرار دارد که استقلالی ها با این موضوع موافقت کنند اما ریکاردو ساپینتو از رضاوند در اردوی ترکیه خوشش می آید و هرگز اجازه خروج او را نمی دهد.

حالا آرش رضوند که از مسئولان خواسته بود با حضور نکونام در استقلال موافقت کنند، قطعا با حضور این مربی در راس کادر فنی استقلال خوشحال ترین استقلالی هاست.

لازم به ذکر است؛ از این پس می توان پیش بینی کرد که یکی از بازیکنان فیکس استقلال در ترکیب جواد نکونام مشخص شده و آن هم کسی جز آرش رضوند نیست.

دیدگاهتان را بنویسید