استقلال تیمی است که ذخیره اش تیم فیکس کی روش است

استقلال تیمی است که ذخیره اش تیم فیکس کی روش است

میشم منیعی بازیکن سابق و مشاور ارشد مصطفی آجورلو، مدیرعامل برکنار شده استقلال درباره تیمی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی برای استقلال تعطیل شد و امروز در لیگ حضور داشت، گفت: با توجه به اینکه می دانستیم لیگ امسال لیگ است. از فرسایش و در وسط ما در راه جام جهانی هستیم، آقای آجورلو سعی کرد دو تیم درجه یک کادر فنی را تضمین کند.

وی افزود: امسال لیگ به شدت فرسایشی است.ما همه چیز را در نظر گرفتیم از جمله جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و البته اردوهای متعدد تیم ملی برای جام جهانی و سپس جام حذفی. ملل، و بر این اساس انتخاب شد.

این مقام آگاه که اخیرا به همکاری خود با استقلال پایان داده است، تاکید کرد: در چنین شرایطی استقلالی ها می توانند مدعی داشتن بازیکنان یک دست باشند. بازیکنانی که فاصله زیادی بین نفرات روی نیمکت و در ترکیب اصلی ندارند. به همین دلیل می بینید که ابوالفضل جلالی پشتیبان استقلال هم به تیم ملی دعوت شده است.

مانی اضافه کرد: تیمی را تعطیل کردیم که در هر پستی دو بازیکن نزدیک و درجه یک دارد. بازیکن نیمکت نشین استقلال می تواند در هر تیم ثابتی بازی کند. به همین دلیل مربی می تواند در نیمه دوم با تعویض های خود در هر بازی بازی را تغییر دهد و روند تیم را تغییر دهد.

مشاور آجورلو در پاسخ به این سوال خبر ورزشی مبنی بر اینکه برخی گفته اند آجورلو تیم را نبسته و یکی از نزدیکانش این کار را کرده است، توضیح داد: این نوع بستن تیم نظر کارشناسی چند کارشناس است که با توجه به سال فرسایش قبل از جذب بازیکنان برای استقلال به طوری که همه آنها در زمان های مختلف برای کار تیم بیایند. هر اتفاقی که در این زمینه بیفتد، نتیجه اکنون تیمی است که با وجود اشتباهات اشتباه، با گل کمتر نسبت به رقیب همیشگی خود در رده دوم جدول قرار دارد.

وی ادامه داد: در ابتدای فصل نقل و انتقالات شرایط سختی داشتیم. چون پرسپولیس بلافاصله چند بازیکن معروف خرید و خیلی ها فکر می کردند استقلالی ها نقل و انتقالات را از دست داده اند، اما بعدها دیدیم بازیکنانی به استقلال اضافه شدند که در نهایت توانستند نقل و انتقالات را با آنها ببرند. در آن زمان فشار زیادی روی مدیریت باشگاه استقلال وجود داشت اما آقای آجورلو با آرامش بازیکنان مورد نظر خود را گرفت و حالا استقلال تیمی پرجمعیت است که تحت کنترل فتح الله زاده و تیم مدیریتی اوست.

منیعی در پایان گفت: در حال حاضر جوانانی به تیم اضافه شده اند که می توانند سال ها به نفع استقلال باشند و یا حتی می توان در نقل و انتقالات آنها برای کسب درآمد برای استقلال برنامه ریزی کرد. ضمن اینکه همین تیم حالا باید با 23 امتیاز و اختلاف بدون اشتباه داوری در صدر جدول قرار بگیرد. اما در کل امیدوارم تیم مدیریت جدید قدر این تیم را بداند و بتواند قهرمانی فصل قبل را تکرار کند.

دیدگاهتان را بنویسید