عصبانیت هواداران پرسپولیس از ستاره یحیی پس از یک اشتباه مرگبار

عصبانیت هواداران پرسپولیس از ستاره یحیی پس از یک اشتباه مرگبار

حامد لاک که به تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده، نتوانست دروازه تیمش را در سیرجان بسته نگه دارد و مقصر اصلی گلزنی پرسپولیس بود.

او یک بار خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد که جانشین مطمئنی برای علیرضا بیرانوند دارد، در این فصل و در برخی دیدارهایش هیچ شباهتی به دروازه بان مطمئنی ندارد.

اشتباه کیروش استنلی در گلزنی به قدری مرگبار بود که یحیی گل محمدی هم در نشست خبری بعد از بازی دیروز به آن اشاره کرد، البته او هم شاگردش را تشویق کرد: «توقع از حامد به خاطر عملکردش در دو سال اخیر زیاد است. “من آن را انجام ندادم. من هم انتظار دارم به این هدف برسم. او می توانست زودتر بیاید و توپ را بگیرد، اما ما بازی های خوبی از او دیدیم و گلزنی فقط برای گل ما نبود و نبود.

افزایش اشتباهات حامد لاک واکنش هواداران پرسپولیس را در فضای مجازی نیز برانگیخت و آنها این سوال را مطرح کردند که چرا لاک و همچنین داوید فنایی مربی مربیان دروازه بان های پرسپولیس تجربه ای در اصلاح این اشتباهات ندارند؟ برخی از هواداران پرسپولیس هم با جمله معروف لاک که کلینشیت مهم نیست (دروازه بان پرسپولیس بعد از بازی با ذوب آهن گفت: کلینشیت مهم نیست آخر سال قهرمان شدن مهم است) لاک ماندند و نوشتند باید بداند. که کلین شیت به معنای از دست دادن احتمالی امتیاز پرسپولیس است و این ممکن است دفاع از عنوان قهرمانی را برای پرسپولیس سخت کند.

حال باید دید یحیی گل محمدی برای حل مشکل دروازه بان تیمش چه برنامه ای دارد و آیا به لک استراحت اجباری می دهد یا خیر. اگر یادتان باشد بخت در اولین دوره مسابقات نیمکت نشین شد و پس از شکست پرسپولیس از آلومینیوم، در دیدار با گل گهر، رادوشوویچ جای خود را در دروازه گرفت. یا لاک را به عنوان دروازه بان تیمش برگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید