پشت صحنه خط های پشت سر هم سیامک نعمتی

پشت صحنه خط های پشت سر هم سیامک نعمتی

سیامک نعمتی یکی از بازیکنان باتجربه پرسپولیس محسوب می شود و در سال های اخیر حضور پررنگی در تمام موفقیت های این تیم داشته است. اما سیامک در این فصل سرنوشت دیگری داشت و سال عجیبی برای او بود و نعمتی که روزگاری بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی به حساب می آمد نیم فصل در لیست مازاد قرار گرفت اما از رفتن دل خوشی نداشت. سیامک در نیم فصل در آستانه جدایی از پرسپولیس بود اما در نهایت ماندگار شد و توانست دوباره اعتماد گل محمدی را به دست آورد.

سیامک حتی در دیدار مقابل سپاهان در جام حذفی موفق شد برای پرسپولیس گلزنی کند اما به طور کلی در اکثر مسابقات نیمکت نشین پرسپولیس محسوب می شود. سیامک چند هفته ای است که حتی در لیست 20 نفره مسابقات لیگ پرسپولیس قرار نگرفته و در خانه به تماشای مسابقات می نشیند. به نظر می رسد یحیی گل محمدی اصلا از تمرینات نعمتی راضی نیست و این بازیکن چند سطحی در برنامه های تاکتیکی یحیی جایی ندارد.

بنابراین گل محمدی دیگر بازیکنان را بر سیامک ترجیح می دهد و نام آن بازیکن را از لیست خط می زند. با توجه به شرایط فعلی، اگر گل محمدی برای فصل آینده در پرسپولیس بماند، ادامه حضور سیامک در این تیم بسیار سخت خواهد بود. با این حال نعمتی هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته و منتظر پایان فصل است. حال باید دید تکلیف این بازیکن باتجربه که در سال های اخیر گل های مهمی از جمله گل صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رسانده و این بازیکن فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد، چه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید