واکنش باشگاه استقلال به حضور سیامک نعمتی در استقلال

واکنش باشگاه استقلال به حضور سیامک نعمتی در استقلال

خجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص ماجرای نام سیامک نعمتی پیرامون استقلال گفت: با توجه به اینکه تیم استقلال بازیکنانی مانند صالح حردانی و کوین یاماگا را در پست این بازیکن دارد، هر فردی که شناخت کافی داشته باشد. او درباره شرایط خوب استقلال در این پست می‌داند که باشگاه ما نیازی به بازیکنی در این پست ندارد و شاید این خبر نوعی بازاریابی برای افرادی باشد که این روزها به دنبال تیم هستند.»

وی افزود: با تمام احترامی که برای بازیکنانی که این روزها نامشان در ارتباط با حضور در ترکیب استقلال مطرح می شود، باید بگویم هر بازیکنی که بخواهیم از طریق کانال رسمی باشگاه اعلام می شود، اما در رابطه با اسامی که اخیراً در رابطه با حضور ذکر شده است. هیچ برنامه ای در ترکیب پیشنهادی استقلال نداریم و مهمتر از آن در حال حاضر شاهد افتتاحیه پنجره نقل و انتقالات هستیم.

این عضو هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: قبل از هر مشکلی باید بتوانیم پنجره نقل و انتقالات را باز کنیم و به همین دلیل مدیرعامل باشگاه فردا به امارات برمی گردد تا با طلبکاران استقلال که پنجره نقل و انتقالات این تیم را بسته اند دیدار کند. با آنها مذاکره کنید و این موضوع را در روزهای آینده حل کنید.»

کریمی تاکید کرد: تمام تلاش مدیریت بر این است که تا قبل از پایان هفته و مهلت قانونی پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی این پنجره باز شود. البته این قول را به هواداران باشگاهمان می دهیم که تمام تلاش خود را در این مسیر به کار خواهیم بست. ضمن اینکه از نظر مالی مشکلی برای پرداخت طلبکاران نداریم، فقط امیدواریم مراحل اداری و انتقال پول به سرعت انجام شود.

هیچ هزینه ای ندارد. گابریل پین و هرویه میلیچ از اعضای خارجی تیم استقلال در فصول گذشته به دلیل عدم دریافت درخواست، پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال را با طرح شکایت به فیفا بستند. همچنین فصل نقل و انتقالات ساعت 24 روز ششم بهمن پنجشنبه هفته جاری به پایان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید