حمله سیامک نعمتی به منتقدان پرسپولیس

حمله سیامک نعمتی به منتقدان پرسپولیس

بازگشت سیامک نعمتی با بازوبند کاپیتانی به پرسپولیس با گلزنی این بازیکن همراه بود تا او پیش از این نیز آمادگی بالای خود را نشان داده و امیدوار است حضور محسوس تری در زمین مسابقه داشته باشد.

هافبک فنی و گلزن پرسپولیس که برای فرار از شکست این تیم مقابل گلزن اصلی تیمش قرار گرفت، حالا در جام حذفی مقابل ویستاتوربین توانایی بالای خود را در گلزنی نشان داده است. روزی که با بازوبند کاپیتانی توانست اتفاق شیرینی را برای خود رقم بزند و حالا با امیدهای فراوان در انتظار ادامه فصل است.

بازی با ویستاتوربین در نیمه اول مساوی به نظر می رسید و بیم تکرار شرایط استقلال مقابل نود ارومیه وجود داشت.
ابتدا باید این پیروزی را به همه هواداران عزیزمان تبریک بگویم. با این حال کادرفنی ترجیح داد با ترکیبی متفاوت نسبت به دیدارهای قبلی بازی کند و بیشتر بچه ها با ناهماهنگی مشکل داشتند. حریف هم انگیزه بالایی داشت و سخت بود. اگر دقت کرده باشید تیم ما تمرکز خود را از دست نداده و با تجربه عمل کرده است. مطمئن بودیم که بالاخره می‌توانیم خط دفاعی دشمن را بشکنیم. نتیجه اصرار و تمرکز تاکتیکی ما در نهایت یک پیروزی خوب بود و امیدوارم این روند را ادامه دهم.

بازوبند کاپیتانی پرسپولیس هم در این بازی به دست شما رسید.
این قطعا یکی از بزرگترین جوایز برای من خواهد بود و جایگاه ویژه ای برای من در این روز خواهد داشت. پوشیدن پیراهن این تیم نیز برای همه ما افتخار بزرگی است و خوشحالم که این افتخار نصیب من شد.

بستن بازوبند کاپیتانی با گل البته لذت بیشتری دارد.
بله، من واقعا انگیزه داشتم و حریف در نیمه اول بسیار متمرکز بود و انگیزه زیادی داشت. باران قطعاً تأثیر زیادی داشت، بنابراین ما نتوانستیم آنطور که انتظار داشتیم عمل کنیم. خوشحالم که توانستم گل بزنم و در این پیروزی سهمی داشته باشم. کار سختی در پیش داریم و باید این زمان را با افتخار تمام کنیم. در دو فصل اخیر نتوانستیم به مراحل پایانی جام حذفی صعود کنیم و اکنون انگیزه زیادی داریم که فصل را با قهرمانی جام حذفی به پایان برسانیم. البته، اما این کار سختی است و باید با بالاترین قدرت رقابت کنیم.

نحوه گلزنی شما در این مسابقه جالب بود. به ندرت پیش می آید که بازیکنی در لیگ ایران به توپ ضربه بزند. آیا در آن تمرین کردید؟
ژسوس حرکت بسیار خوبی انجام داد و توپ به راحتی عبور نمی کرد. قبل از اینکه حرکت کند و بخواهد پاس بدهد، من موقعیت داشتم و هدفم را تعیین می کردم. در این زمین و با دفاع فشرده حریف، اگر توپ را در دست بگیرید، مطمئنا شرایط سخت می شود و به همین دلیل تصمیم گرفته بودم و قبل از رسیدن توپ آن را قرار داده بودم. در این شرایط زمینی و هواشناسی خطر زیادی برای گرفتن توپ وجود دارد و این شرایط را کاهش می دهد و من باید بهترین تصمیم را می گرفتم و حرکت عیسی را هدر ندهم.

بعد از اینکه نود ارومیه از این طریق استقلال را به دردسر انداخت، نگران این نبودید که ویستاتوربین هم دچار مشکل شود؟
پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و همه آنها آماده هستند تا در موقعیت های مناسب کار بزرگی انجام دهند. فوتبال نزدیک می شود و همه رقبا مورد احترام هستند. می دانستیم کار سختی در انتظارمان است و البته مطمئن بودیم که می توانیم از کوچکترین اشتباهی نهایت استفاده را ببریم. نگران نبودیم و آماده بودیم بهترین شرایط را برای رسیدن به نتیجه مطلوب فراهم کنیم. همه بازیکنان پرسپولیس بالاترین تجربه بین المللی را دارند و البته ما در جریان اتفاقات فوتبالی نبودیم و با تمرکز و تجربه به دنبال نتیجه بودیم که خوشبختانه به این نتیجه رسیدیم.

حاشیه بزرگ این روزها حمله به تیم شما برای آخرین قهرمانی است. می گویند لباس شما با حمایت دیگران ساخته شده است.
آنها این کارها را انجام می دهند تا نارسایی ها و ضعف های خود را پنهان کنند. هیچ موفقیتی بدون تلاش به دست نمی آید و ما در این سال ها بزرگترین و سخت ترین تلاش ها را برای موفقیت انجام داده ایم. ما هم مشکلات بزرگی داشتیم و شاید از آنها ناراحت می شدیم اما هیچ وقت این مشکلات را بهانه ای برای دور شدن از هدفی که وظیفه ماست قرار ندادیم. پرسپولیس دو بار به فینال آسیا رسید. بدون هیچ بازو و تکیه گاهی. 5 عنوان قهرمانی که با برتری نسبت به رقبا و بهترین آمار بدست آمده است. از نظر ثبات، در همان 5 سال تجربه 3 مربی و 10 مدیرعامل را داشتیم و بازیکنان زیادی از ما جدا شدند. بازیکنانی که الان حتی اروپا به آنها افتخار می کند و حضورشان می توانست باعث افتخار ما بیشتر شود. ما به هیچ وجه نقطه خاصی را تجربه نکردیم. پنجره ما بارها بسته شد.

اما آیا ثبات شما و حمایت وزارتخانه موضوع اصلی است؟
همه کارکنان ما جزو بهترین ها هستند. البته در نظر داشته باشید که آقای برانکو هر سال موفق بود اما به دلیل مشکلات مالی مجبور به جدایی شد. آقای کالدرون هم به دلیل همین مشکلات هدایت تیم را برعهده داشت و تیم را ترک کرد. آقای گل محمدی هم مثل ما بازیکنان بارها از خواسته خود صرف نظر کرده اند و فقط به خاطر پرسپولیسی بودنشان سکوت کرده اند و واکنشی نشان نداده اند. موفقیت با کار، سخت کوشی و کار به دست می آید. موفقیت بر تمرین و جنگیدن برای پیراهنی که می پوشید متمرکز است. بازیکنان پرسپولیس هم اکنون به مرحله ذهنی رسیده اند که به فکر برابری هستند. ببینید چه بازیکنان و مربیانی در این سال ها از ما مانده اند. تیم قهرمان می شود و مشکلات مالی دارد و تیم را از مربی به بازیکن و مدیر می سپارد. کجای دنیا به این حمایت می گویند؟ ما مسیر خاصی داریم که برای آن تلاش می کنیم. خیلی جاها بود که علیرغم تلاشمان شکست خوردیم اما تسلیم نشدیم و دوباره جنگیدیم. کدام تیم ایرانی توانایی مبارزه با رقبای ثروتمند و با کیفیت آسیایی را دارد و تنها هدفش رسیدن به فینال و جام حذفی است. با 14 بازیکن به فینال آسیا رسیدیم. ما با 14 بازیکن به این مهم دست یافتیم که نیمی از آنها مصدوم شدند و مشکلات مالی تیم بیشتر شد. اما ما هرگز خودمان را توجیه نکرده ایم و این تفاوت ماست. پنجره بسته هر فصل چگونه باید سهم ما باشد؟ پشتوانه ای که مشکلات باید برای ما باشد چیست؟ صحبت در این مورد هم مضحک است و هرکس وارد فوتبال می شود اصلا درگیر این ماجرا نیست تا نشان دهد در این زمینه بی سواد است. همانطور که گفتم سهم ما از پنجره بسته تقسیم بندی مربیان، بازیکنان، مدیران، مشکلات مالی، اشتباهات داوری و… است. اما ما از بهترین نقطه حمایت می کنیم. هواداران ما بهترین های دنیا هستند. کسانی که به بودن با آنها افتخار می کنیم و از آنها حمایت می کنیم، بدانند که نباید یک قدمی برداشته و برای سر بلند نگه داشتن بیشترین تلاش و کوشش را انجام دهیم.

این هفته باید به مصاف ذوب آهن برود. شرایط تیم بعد از جام حذفی را در این دیدار چطور می بینید؟
همه بازی ها سخت هستند. ذوب آهن تیم بزرگی است و با آقای تارتاروس برنامه ویژه ای خواهند داشت تا به نتیجه برسند. شانسی برای از دست دادن امتیاز نخواهیم داشت و تلاش می کنیم به هدف خود در این دیدار که سه امتیاز است برسیم.

در مورد امتیاز گرفتن از گهر گهر و دادن آن به رقبا در قهرمانی نظری دارید؟
این یک بحث مدیریتی است و وظیفه ما روی زمین این است که بجنگیم و پیروز شویم و به هدف نزدیک شویم. انتهای سر مشخص می کند که چه کسی بهتر عمل کرده و چه نتیجه ای داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید