چرا سیامک نعمتی در پرسپولیس ماند؟

چرا سیامک نعمتی در پرسپولیس ماند؟

سیامک نعمتی که در این فصل فرصت زیادی برای حضور در تیم پرسپولیس نداشت، در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت و مجبور شد نیم فصل دوم را در کنار حامد پاکدل در تیم دیگری سپری کند. پاکدل به تراکتورسازی رفت اما جدایی و فسخ قرارداد سیامک با باشگاه پرسپولیس گره خورد و این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند.

نعمتی که شایعات زیادی در مورد مقصد آینده خود داشت، مذاکرات مختلفی را با پرسپولیس تا دقایق پایانی نقل و انتقالات دنبال کرد اما در نهایت به کار خود با این تیم ادامه می دهد و از پرسپولیس جدا نمی شود.

باشگاه پرسپولیس برای این بازیکن سه شرط گذاشت تا از مطالبات یک و نیم میلیاردی، پرداخت 4 میلیارد برای توافق نهایی و در نهایت انتقال قرضی که هیچ کدام تکمیل نشد. اما پشت صحنه این داستان چیست؟

سیامک درخواست های زیادی داشت اما در این بین سه تیم تراکتورسازی، گل گهر و فولاد جدی ترین مشتریان هافبک پرسپولیس بودند. این در حالی است که نعمتی به دلیل شرایط زندگی و اینکه می خواست در کنار خانواده باشد، می خواست به تیمی در تهران برود. در بین تیم هایی که از او درخواست کرده بودند فقط گل گهر چنین شرایطی داشت چرا که این تیم در تهران تمرین می کند و فقط برای انجام مسابقه به سرجان می رود.

امیر قلعه نویی چندین بار با سیامک صحبت کرد و این بازیکن با حضور در این تیم موافقت کرد. حتی خبر پیوستن سیامک به گل گهر نیز عصر چهارشنبه منتشر شد. باشگاه گل گهر حتی حاضر بود رضایت نامه نعمتی را نیز بپردازد، اما از آنجایی که برای خرید سیامک نعمتی، محمدرضا حسینی را از سپاهان خریدند، مجبور شدند بازیکنی را از لیست خود حذف کنند که این اتفاق نیفتاد و مذاکرات جدایی مفید بود و در در واقع لجبازی این بازیکن باعث شد نعمتی گل را دریافت کند.

گزینه دوم سیامک فولاد بود که در آسیا حضور دارد و نعمتی با رد حضورش در گل گهر می خواست به این تیم برود. حتی نعمتی و مدیران برنامه هایش ساعاتی قبل از پایان نقل و انتقالات مذاکرات فشرده ای با مدیران فولاد و جواد نکونام داشتند تا این بازیکن راهی اهواز شود.

اما فولادی ها پیشنهادی به سیامک دادند که پذیرفته نشد. فولاد می خواست برای بازی تا پایان فصل مبلغ 5 میلیارد به نعمتی بدهد که این بازیکن موافقت نکرد. نعمتی با در نظر گرفتن این شرایط تصمیم گرفت تا پایان فصل در پرسپولیس بماند. با این حال مشخص نیست یحیی تصمیم جدیدی در مورد سیامک خواهد گرفت یا اینکه همچنان جایی در برنامه های گل محمدی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید