سیامک نعمتی سرمربی استقلال را ربود

سیامک نعمتی سرمربی استقلال را ربود

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد با 4 گل حریف خود را شکست دهد و در این دیدار سیامک نعمتی به دلیل غیبت سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و وحید امیری کاپیتان تیمش بود. گل ها و در مسابقه با سیامک نعمتی در مورد این دیدار و البته مسابقات پیش رو لیگ برتر گفت و گو کرده ایم که در ادامه می خوانید.

بازی مقابل ویستا توربین چطور بود؟

خوشبختانه بازی خیلی خوبی انجام دادیم و فکر می کنم هواداران هم از عملکرد تیم راضی هستند. بازی جذابی بود، هرچند در نیمه اول کمی سخت بود، اما در نیمه دوم توانستیم 4 گل به ثمر برسانیم و فکر می کنم حتی فرصت گلزنی بیشتری داشتیم. در مجموع چیزی که اهمیت داشت این بود که تیم پیروز شود و به مرحله بعد صعود کند و خوشحالیم که این اتفاق افتاد.

آیا پرسپولیس در این فصل می تواند قهرمان جام حذفی شود؟

بله چرا که نه. ما بازیکنان خوبی در تیم داریم و کادرفنی ما عالی است. طبیعی است که پرسپولیس در هر مسابقه مدعی عنوان قهرمانی شود. البته شرایط جام حذفی با لیگ فرق می کند چون کوچکترین اشتباه هم می تواند منجر به حذف شود. ما باید بازی به بازی پیش برویم و تلاش کنیم تا به فینال این مسابقه برسیم و جام را برای هوادارانمان به دست آوریم.

بازیکنان حریف به شدت به گلی که زدی اعتراض کردند و مدعی شدند که داور باید آفساید می داد. نظر شما در این مورد چیست؟

به نظرم آفساید نبود اما باز هم بهتر است کارشناسان داوری نظر بدهند.

صحبت از گلزنی با بازوبند کاپیتانی پرسپولیس…

خب پوشیدن روبان کاپیتانی پرسپولیس هم افتخار بزرگی است و هم احساس بزرگی. هدفی که همیشه لذت می آورد. با این حال، معرفی با بازوبند کاپیتانی طعم دیگری دارد و بسیار دلنشین است. خوشحالم که توانستم برای تیمم گلزنی کنم و احساس خیلی خوبی دارم.

احتمالاً صحبت های مدیر رسانه ای استقلال را شنیده اید که می گوید قهرمانی پرسپولیس خارج از زمین بازی می شود. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

ببینید تیم ما به معنای واقعی یک تیم است و دنبال حاشیه نیستیم. اگر به حواشی توجه می کردیم نمی توانستیم 5 سال پیاپی قهرمان شویم. پرسپولیس همیشه نشان داده که درجا نظرش را می گوید و کاری به حرف دیگران ندارد. در حالی که همه فوتبالیست هستند، متوجه می شوند که ما در زمین و با عزت قهرمان شده ایم. با تلاش بازیکنان و کادرفنی تیم ما در این سال ها بهترین نتایج را کسب کرده و کل جام را به هواداران خود تقدیم کرده است.

این هفته هم باید مقابل ذوب آهن قرار بگیری. در مورد این بازی چه فکر می کنی؟

همه مسابقات واقعا سخت هستند و هیچ تیمی قبلا شکست نخورده است. باید برای کسب 3 امتیاز این بازی خانگی تلاش کنیم هرچند ذوب آهن هم تیم قابل احترامی است.

در چند بازی اخیر و پس از بازگشت از مصدومیت، نیمکت نشین بودی و حتی در بازی با پیکان هم بازی نکردی. منظورت چیه؟

من هم گفتم همیشه سعی می کنم خوب تمرین کنم و آماده باشم چون این کار من است. در مورد بازی هم کاملا تابع تصمیمات کادر فنی هستم و زمانی که آنها تصمیم بگیرند بازی می کنم و در خدمت پرسپولیس هستم.

دیدگاهتان را بنویسید