پشت صحنه وضعیت نابسامان یحیی و پرسپولیس

در استقلال نقش مربی این تیم مشخص نیست و هر روز گمانه زنی های جدیدی در رختکن این تیم به گوش می رسد. از طرفی پرسپولیسی ها هنوز نمی دانند چه کار کنند. تیمی که در فصل قبل دبل کرد و باید تا مدتی دیگر خود را برای دیدارهای سرنوشت ساز لیگ قهرمانان آماده کند، اما نه تنها خبری از تقویت این تیم نیست، بلکه هر روز خبری از قرمزپوشان نیست. به بیرون درز کرده و حمایت خود را از نماینده ایران در آسیا نشان می دهد. نمی توان آن را دید. بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگار اعتماد، اوضاع در تیم پرسپولیس به قدری آشفته است که افشین پیروانی به او گفته خسته است و نمی خواهد در فصل آینده به کارش ادامه دهد! اما درویشی که پس از جدایی از هیات مدیره باید به عنوان یک مدیر فعال باشد، عملا به یک مدیر خنثی تبدیل شد و نتوانست با ستاره های پرسپولیس تمدید کند. تا جایی که صدای یحیی به گوش رسید و در مصاحبه ای غیرمستقیم به بی تاثیری سرمربی باشگاه در تمدید بازیکنان تیمش اشاره کرد. همچنین یکی از منابع آگاه در باشگاه به خبرنگار اعتماد اعلام کرد که اعضای هیات مدیره پرسپولیس برای حمایت از سرمربی این تیم از سرپرست باشگاه خواسته اند در فصل نقل و انتقالات پاسخگوی رویکرد او باشد. فصل نقل و انتقالات به سرعت در حال حرکت است و تیم های زیادی کار خود را آغاز کرده اند و برخی از تیم های رقیب همزمان با حضور فعال در بازار خود را برای برگزاری اردوهای پیش فصل و تمرینات آماده می کنند و این خبر خوبی برای یحیی است. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. نیامدن. پشت سر گذاشتن تیم های رقیب دیگر مثل سپاهان، بازی پرسپولیس را در مسابقات لیگ سخت می کند، چه برسد به بازی در آسیا و رویارویی با غول های کشورهای عربی! در زیر به تحلیل این مشکل و احتمال از دست دادن آرامش پرسپولیس پرداختیم. اتفاقاتی که در اطراف این باشگاه می افتد شاید تا به حال سر و صدای زیادی به پا نکرده باشد اما نقش آتشی در زیر خاکستر دارد و هر لحظه می تواند شعله ور شود!

لیست پنج نفره گل محمدی در باشگاه

یحیی پس از قهرمانی با پرسپولیس در یکی از برنامه های تلویزیونی اعلام کرد که از فشار زیادی که در این مدت متحمل شده است خسته شده است و بدش نمی آید نیم فصل مرخصی داشته باشد یا در تیمی کار کند که شرایط کاری مناسب نیست. و مثل پرسپولیس تنش. البته با توجه به اینکه او یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و جدایی او بدون اجازه باشگاه امکان پذیر نیست و برای اینکه اعضای تیم بلاتکلیف نمانند، لیست 5 نفره را به باشگاه تحویل داد. . بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار اعتماد به دست آورده، 5 بازیکن شامل گلسیانی، سرلک، عالیشاه، صادقی، آل کثیر هستند که تاکنون مدیران پرسپولیس با چند نفر از این بازیکنان تماسی نداشته اند و مذاکرات مفصلی با یکی دو بازیکن انجام داده اند. اتفاقی که به دلیل کمبود وقت و بلاتکلیفی پرسنل باعث نگرانی کارکنان شد.

مرحله بعدی یحیی: سه بازیکن دیگر در فهرست

سرمربی پرسپولیس برای اینکه متهم به ترک بلاتکلیف این تیم نشود، نام سه بازیکن دیگر از گزینه های خود را نیز در اختیار باشگاه قرار داده است.

لیست کامل خریدها پس از تعیین تکلیف تمدید

سیاست گل محمدی در فصل نقل و انتقالات هم جالب و درست به نظر می رسد. بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار اعتماد از باشگاه پرسپولیس به دست آورده، سرمربی سرخ پوشان می خواهد بداند کدام یک از بازیکنانی که برای تمدید درخواست کرده در این تیم باقی خواهند ماند. سپس در صورت جدا شدن، طرح بعدی جذب مهره های جایگزین است. بر اساس این طرح، یحیی مازاد و لیست خرید را انتخاب می کند. مثلا اگر بازیکنی بخواهد اما بازیکن تمدید نکند به دنبال بازیکن دیگری می گردد اما اگر بازیکن بماند داستان تغییر می کند و بنابراین نام بازیکنان جدید تحت تاثیر تعیین تکلیف بازیکنان تمدید شده قرار می گیرد. .

چرا باشگاه پرسپولیس پای مربی خود را سفت نمی کند؟

یحیی گل محمدی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما از سوی مدیران این باشگاه خبری مبنی بر تمدید قرارداد بلندمدت با او نیست. اتفاقی که قطعا مربی را نگران خواهد کرد. اگر قرارداد گل محمدی تمدید شود و حمایت او به این نام خوانده شود، جذب بازیکن راحت‌تر می‌شود و مذاکره برای تمدید راحت‌تر می‌شود.

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که اگر یحیی یک مربی خارجی بود آیا پس از کسب این همه افتخار و نتایج درخشان با او نیز چنین برخوردی می شد؟ مدیران پرسپولیس چه نتایجی را از عدم دیدار سرمربی این تیم انتظار داشتند؟ کسب سه جام لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی و کسب سه جام در یک فصل و شکست دادن استقلال و پیشی گرفتن از آمار دربی نتیجه کم است؟ باید دید آیا عزمی برای ماندن این مربی در پرسپولیس وجود دارد یا حریفان داخل و خارج باشگاه تمایلی به ادامه همکاری با او ندارند؟ اینها سوالاتی است که پاسخ آن را فقط مدیران پرسپولیس می دانند! اما شرایط برای این تیم و مربی اش با ایده آل فاصله زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید