یحیی و تمام کادر فنی اش الان باید از پرسپولیس بروند

یحیی و تمام کادر فنی اش الان باید از پرسپولیس بروند

مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت و مدافع سابق پرسپولیس در مصاحبه اخیر خود نتایج و اختلاف پرسپولیس و استقلال را شرم آور خواند و خواستار استعفای زودهنگام گل محمدی شد.

فنونی زاده گفت: مایه شرمساری است که سه هفته مانده به پایان مسابقات با رقیب سنتی 9 امتیاز عقب هستیم. این اختلاف پرسپولیس و استقلال همیشه دو، سه امتیاز بالا یا پایین بوده است. این فاجعه است که 9 امتیاز از رقیب سنتی عقب هستیم و برای ما احمقانه است!

وی با بیان اینکه آزار و اذیت یحیی گل محمدی در قهرمان نشدن این تیم نقش داشت، تاکید کرد: بله؛ بله. یحیی بهترین دوست من است و از او انتقاد می کنم. تیم زیر نظر علی دایی و حمید درخشان هم ضعیف بازی کرد و من از آنها انتقاد کردم. دل هواداران از صحبت با پیشکسوتان خوشحال است. وقتی زنگ میزنی نمیتونم ازت تعریف کنم

پیشکسوت پرسپولیس که با برنامه تهران ورزشی صحبت می کرد، یادآور شد: گل محمدی با پرسپولیس قرارداد سه ساله امضا کرده که یکی از بزرگترین اشتباهات درویش (مدیرعامل پرسپولیس) است. قرارداد مربی و همچنین بازیکن باید سال به سال تمدید شود. بهتر است یحیی الان استعفا بدهد و پولش را ببخشد تا آخر فصل.

فنونی زاده گفت: همه اعضای کادر فنی بروند و فقط مربی خارجی بیاید. بازی برانکو چقدر راحت بود. سرمربی آمد که خوشحال بود و فقط شاه بود! وی همچنین از بازیکنان پرسپولیس به خاطر گلایه مندی آنها از نگرفتن جوایز انتقاد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد ضعیف حامد لاک در دروازه پرسپولیس گفت: حامد زحمت می کشد و سال گذشته یکی از بازیکنان خوب ما بود. یکسری مشکلات اخلاقی در خانواده وجود دارد. اگر دروازه بان مربی تیمش را ترک کند، باید دروازه بان قابل اعتماد دیگری داشته باشد. یحیی در این فصل 8، 9 بازیکن به پرسپولیس آورده که همه آنها فقط در تیم خودشان خوب بودند و در پرسپولیس انسجام نداشتند.

دیدگاهتان را بنویسید