انتقاد از کادر فنی پرسپولیس; فوتبال بد مقابل یحیی

انتقاد از کادر فنی پرسپولیس;  فوتبال بد مقابل یحیی

پس از تساوی پرسپولیس و هواداران، انتقادات از یحیی گل محمدی شدت گرفت و بسیاری از دستیاران او انتقاد کردند. شاید این اولین باری باشد که یحیی با این همه انتقاد مواجه می شود، اما نکته اینجاست که بسیاری از انتقادات درست به نظر می رسید زیرا پرسپولیس در این فصل عملکرد خوبی نداشت و در بازی با هواداران با وجود چندین موقعیت خوب، در حاشیه قرار گرفت. شکست..

از روزی که یحیی به پرسپولیس آمد کمتر شاهد انتقاداتی بودیم و حتی خیلی ها گفتند فضای مجازی به او لطف دارد! اما صبر پرسپولیسی ها که فوتبال را خوب می فهمند به پایان رسیده و بدون توجه به نتایج، انتظار دارند تیمشان بهتر بازی کند. در معرض گذاشتن. انتظاری که تا به امروز محقق نشده است و باید دید یحیی برای برون رفت از این وضعیت چه تدابیری اتخاذ خواهد کرد، پس از بازی با هوادار انتقادات زیادی از سوی او و دستیارانش وارد شد. هواداران پرسپولیس تیم فعلی را با تیم برانکو مقایسه می کنند و می گویند بخشی از مشکلات مربوط به کادر فنی است و بخشی از مشکلات مربوط به بازیکنان و مدیریت باشگاه است که رقم نقل و انتقالات خوبی نخریدند اما یحیی نتوانست بازی کند. خوب با بازیکنانش یک تیم قوی بسازید.

حال باید دید واکنش یحیی گل محمدی به این انتقادات و شرایط بحرانی پرسپولیس چیست؟ او در لیگ برتر شانس زیادی ندارد و باید تمام انرژی خود را صرف جام حذفی کند و حداقل این جام را به دست آورد تا هواداران پرسپولیس را راضی کند. هوادارانی که در این 5 سال بیش از حد انتظارشان بوده و دل خوشی از نایب قهرمانی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید