ماموریت مهم یحیی و کادر فنی پرسپولیس

ماموریت مهم یحیی و کادر فنی پرسپولیس

آخرین ماموریت مهم کادر فنی پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی جمع آوری تیمی است که با شکست مقابل سپاهان هم قهرمانی و هم نایب قهرمانی اش را از دست داد. این باخت سهمگین بیش از هر زمان دیگری به پرسپولیس ضربه زد زیرا تا اینجای کار همه باید با این کادر فنی و بازیکنان دست و پنجه نرم می کردند و انتقادات او تند نبود. بازیکنان فنی و تیمی.

با این حال هنوز سه هفته از لیگ برتر باقی مانده و بیم آن می رود که امروز اتفاقات بدتری برای پرسپولیس بیفتد. مهم ترین خطری که پرسپولیس را تهدید می کند از دست دادن عنوان دوم و نایب قهرمانی است. اگرچه گفته می شود طبق قوانین تنها قهرمانان لیگ و حذفی به لیگ قهرمانان آسیا می رسند، اما از دست دادن مقام دوم از پرسپولیس خوب نیست و از شأن و شخصیت این تیم می کاهد.

در این شرایط باید دید بازیکنان پرسپولیس چقدر برای موفقیت در سه بازی آینده و حفظ آبرو و حیثیت باشگاهشان با انگیزه و بی حوصله هستند و یا اگر چندان مشتاق نیستند کادر فنی چقدر می تواند جنگنده بازگردد. روحیه به تیم حداقل از دست ندادن عنوان دوم کمک کنید و بازیکنان را برای سه مسابقه مهم دیگر آماده کنید که شاید مانند قبل حساس نباشند اما موفقیت در آنها می تواند اعتماد از دست رفته را به قهرمان آخرین بازی بازگرداند. 5 فصل و نشان دهنده بی ثباتی و نتایج ضعیف چند مسابقه اخیر به خصوص باخت در سیرجان است که اتفاقی بود و در شرایط خاصی رخ داد.

به نظر می رسد مهم ترین ماموریت کادر فنی پرسپولیس در حال حاضر جمع آوری این تیم بی انگیزه و پیروز است که می داند هیچ جامی حتی با درصد کم هم برایشان کافی نخواهد بود و در بهترین حالت در جایگاهی قرار می گیرند که الان هستند. . . البته خود مربیان هم در حال حاضر وضعیت خوبی ندارند و در میان انتقادات ممکن است مانند تمام روزهایی که تیم رویایی را در سر می پروراند، فرصت حرکت به سمت روحیه بازیکنان پرسپولیس و جنگیدن برای یک هدف خاص را نداشته باشند. کسب عنوان قهرمانی با بازیکنان و ایجاد شرایطی که آنها حداکثر انرژی و توان خود را صرف کنند.

در چنین شرایطی بیم آن می رود که پرسپولیس در سه بازی آینده گل نخورد و با از دست دادن نایب قهرمانی، پایان تلخ تری برای این فصل رقم بخورد که اگر چنین اتفاقی بیفتد حتی اگر ادامه پیدا کند. ، کار بسیار دشواری برای فصل آینده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید