هشدار جدی یک استقلالی برای هواداران پرسپولیس

هشدار جدی یک استقلالی برای هواداران پرسپولیس

پس از گذشت 22 ماه از مسابقات فوتبال بدون تماشاگر، دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی از هفته پنجم لیگ برتر جمعه شب با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

اما این حضور به دلیل رعایت نکردن اصول و دستورات با قبح هایی همراه بود که با باز شدن ناگهانی در و هجوم تماشاگران به ورزشگاه آغاز شد و با رعایت نکردن فاصله اجتماعی و رعایت نکردن آن ادامه پیدا کرد. با استفاده از ماسک توسط برخی تماشاگران، موضوع و کاربرد آن را تا حدودی زیر سوال می برند.

این در حالی است که دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت قرار است در هفته ششم لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار شود و همین موضوع نگرانی هایی را نسبت به تکرار صحنه های ناشایست مغایر با ضوابط بهداشتی ایجاد کرده است. البته به گفته مدیریت باشگاه ورزشی آزادی بازگشت تماشاگران به ورزشگاه و نحوه حضور آنها در مسابقه جمعه شب آسیب شناسی است و بر اساس نتایج مسابقات آینده از نظر حضور تماشاگر مدیریت خواهد شد.

وی در عین حال تاکید کرد: دستورالعمل های مربوط به حضور تماشاگران در ورزشگاه ها باید منسجم تر باشد تا خدای ناکرده شاهد بسته شدن مجدد درهای ورزشگاه با انفجار مجدد و بالا آمدن تاج نباشیم.

فوتبال برای تماشاگر جذاب می شود

احمد مددی گفت: حضور تماشاگران و بازگشت آنها به آزادی را به فال نیک می گیریم. مشکل نباید با گرانی و به خطر انداختن سلامت انسان همراه باشد.

باید برای تماشاگران تمهیداتی اندیشیده شود

وی ادامه داد: در این شرایط که تاج همچنان تهدیدی جدی برای سلامت انسان به شمار می رود، انتظار می رود مسئولان حضور تماشاگران در مجموعه های ورزشی را به عنوان آزادی عمل در جهت رعایت کامل پروتکل ها و رعایت انضباط لازم در ورزشگاه ها تلقی کنند. ” می گیریم.

ما در آزادی مسئولیم که شرایط بازی را فراهم کنیم

رئیس مجموعه ورزشی آزادی در پاسخ به این سوال که “مسئول این موضوع و نهاد کیست و نقش ورزشگاه آزادی و مدیریت در این زمینه چیست؟”، گفت: ما محل را می کشیم، ضدعفونی و ضدعفونی می کنیم. ” قبل و بعد از مسابقات اما در عین حال همکاری موثری با کارکنان مربوطه در سازمان لیگ، یگان های ویژه پلیس، مدیر فروش بلیت الکترونیکی و باشگاه ها داشتیم.

مسئولیت آن با یگان ویژه بر عهده تماشاگران است

او در پاسخ گفت: «بی نظمی تماشاگران در بازی جمعه شب با باز شدن درها و حمله ناگهانی آنها آغاز شد. مسئولیت برقراری نظم در این مرحله بر عهده کدام نهاد بود؟وی افزود: در این شرایط خاص تاج نیازمند همکاری و تعامل جدی تماشاگران هستیم. در مجموع مسئولیت تامین امنیت بازی و تماشاگران در روز مسابقه بر عهده یگان ویژه محترم نیروی انتظامی می باشد که همانند گذشته در این زمینه تلاش لازم را انجام داده و به تعهدات خود عمل نموده و آنان را از نزدیک تحت نظر داشتند. تلاش ها. مشکل اینجاست که خود بینندگان باید در این شرایط سخت کرونری همکاری کنند.

تماشاگران استقلال ننشستند

مددی گفت: فروشنده بلیت الکترونیکی بر اساس دستورالعمل ستاد مبارزه با تاج و تخت کشور و تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی بلیت می فروخت، اما متاسفانه برخی از تماشاگران به جای نشستن در صندلی های خود – به تعداد – بدون رعایت نکات بهداشتی در محل تجمع کردند. در یک مکان به طوری که بسیاری از ورزشگاه خالی بود و همه تماشاگران در یک مکان دیده می شدند.

باید فرهنگ سازی شود

وی در پاسخ به این سوال که «آیا نباید در این زمینه نظارت می شد و تماشاگران روی صندلی های خود می نشستند؟» تماشاگران نیز باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

مشکلات بینندگان بازگشت به آزادی آسیب شناسی شده است

مددی در پاسخ به این سوال گفت: در هر صورت حضور تماشاگران در دیدار استقلال و نساجی با مشکلاتی همراه بود و همین موضوع نگرانی هایی را برای حضور آنها در دیدار پرسپولیس با صنعت نفت ایجاد کرد. شورا و ستاد مسابقاتی که ما از اعضای آن هستیم بحث آسیب شناسی را مطرح کردند. دیدار پرسپولیس بر اساس نتایج این آسیب شناسی خواهد بود.

عدم شناسایی بینندگان استقلال

وی در پاسخ به اینکه در این آسیب شناسی چه موضوعاتی مطرح شد، گفت: موضوعات مختلفی مطرح شد. همچنین به موضوع بلیت فروشی و عدم شناسایی صحیح تماشاگران از جلو تا دروازه پرداخته شد. اپراتور بلیت الکترونیکی در سفر به پرسپولیس قول داد به این مسائل رسیدگی کند.

مسئولیت استفاده از ماسک بر عهده بینندگان است نه ما

سرپرست مجموعه ورزشی “آزادی” در پاسخ به این سوال که باید تماشاگران را با ماسک در ورزشگاه قرار می دادند، اما این سوال کاملا مورد بی توجهی آنها قرار گرفت. از نقاب تا تماشاگر . البته این تماشاگر در راه ورزشگاه نقاب داشت که به محض ورود به ورزشگاه نقاب را درآورد اما به هر حال همانطور که گفتم نیاز به فرهنگ سازی جدی در این زمینه داریم پس خدای ناکرده مشکل بیماری عروق کرونر قلب وجود ندارد تماشاگر عزیز وجود ندارد.

سازمان لیگ باید تدابیر سخت گیرانه تری برای تماشاگران داشته باشد

مددی با بیان اینکه اگر بخواهیم شاهد حضور دائمی تماشاگران در ورزشگاه باشیم باید در خصوص حضور آنها در زمان شیوع ویروس کرونا تدابیر سخت گیرانه تری اتخاذ شود، خاطرنشان کرد: موضوع باید توسط یک هوادار با ایجاد باشگاه به هواداران تبیین و به اطلاع هواداران برسد. فرهنگ حضور هواداران ورزشگاه

درهای ورزشگاه ها دوباره به روی تماشاگران بسته می شود اگر …

سرپرست باشگاه آزادی گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل ها از سوی تماشاگران در مسابقات فوتبال، قطعاً به زودی با تاج صعود دوباره شاهد بسته شدن درهای ورزشگاه برای آنها خواهیم بود. بنابراین مسئولیت این موضوع نه تنها بر عهده برگزارکنندگان است، بلکه تماشاگران نیز باید با رعایت کامل پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی تاج و تخت همکاری کنند.

تاکید بر همکاری های چند جانبه

وی در پایان تاکید کرد: معتقدم همکاری موثر مسئولان سازمان لیگ از جمله لیگ فدراسیون فوتبال، باشگاه ها و کانون های هواداران باشگاه می تواند منجر به رعایت دقیق رویه های بهداشتی برای برخورد با تاج و تداوم حضور تماشاگران شود. در ورزشگاه ها که قطعا اتفاق خوبی برای فوتبال کشور خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید