هشدار جدی به یحیی گل محمدی: مثلث دفاعی مستحکم پرسپولیس باید حفظ شود

فصل نقل و انتقالات شروع شده اما پرسپولیس و استقلال هنوز تصمیم نگرفته اند و سرمربی خود را به درستی شناسایی نکرده اند. یحیی گل محمدی یک روز پس از کسب دوبل و جام حذفی خداحافظی کرد و به همراه خانواده به سفری خارج از کشور رفت. از طرفی استقلالی ها در یک دور باطل قرار گرفته اند و در بلاتکلیفی کامل به سر می برند.

محسن بنگر، کاپیتان چندی پیش پرسپولیس در این باره گفت: فکر می کنم یحیی گل محمدی در پرسپولیس بماند چون این تیم را ساخته و می خواهد دوباره در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود. قهرمانی در آسیا آرزوی بزرگی است که مربی موفقی مانند یحیی گل محمدی را در پرسپولیس نگه می دارد اما باشگاه باید به خواسته های او جامه عمل بپوشاند. این تیم برای تکرار موفقیت فصل گذشته و موفقیت در آسیا نیاز به تقویت و بودجه بیشتری دارد.

وی ادامه می دهد: در مورد استقلال هم نمی دانم چه خبر است و فقط از رسانه ها شنیده ام که گزینه اصلی جواد نکونام است که به نظرم بازیکن بزرگی است و می تواند هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. فکر می کنم پرسپولیس و سپاهان اصفهان مدعیان اصلی قهرمانی فصل آینده باشند. سپاهان اصفهان که من هم در آن بازی کرده ام ساختار دارد و فصل بعد را خیلی زود شروع کرده است. سرمربی پرتغالی جلوی خود را گرفت و حتی نقل و انتقالات خود را آغاز کرد. طبیعی است که تیمی که ثبات و مدیریت دارد موفق شود.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان می کند: پرسپولیس بازیکنان خوب زیادی دارد اما شنیده ام علیرضا بیرانوند با باشگاه مشکل دارد. قرارداد جورجی گولچیانی تمام شد و از او خواستند ریالی پرداخت کند! ظاهرا مرتضی پورعلی گنجی هم بند جدایی دارد. پرسپولیس اگر می خواهد مثل فصل گذشته قهرمان شود باید این مثلث قدرتمند را در خط دفاع حفظ کند. این سه بازیکن نقش بسیار موثری در کسب عنوان بهترین خط دفاعی لیگ داشتند. یحیی گل محمدی این سه بازیکن را به راحتی نمی گذارد.

بالاخره محسن بنگر درباره سقف بودجه می گوید: این قانون بیشتر شبیه شوخی است. اگر صحبت از فیرپلی مالی در فوتبال اروپا باشد، همه چیز زیر ذره بین است و راه گریزی نیست. چند سال پیش سقف قرارداد را 350 میلیون تومان تعیین کردند اما این شد حد پایین قرارداد! من شک دارم قانون سقف بودجه اجرا شود یا دوستان بتوانند آن را کنترل کنند. این روزها لیگ عربستان بنزما برنده توپ و طلای اروپا را می آورد و ما به سقف بودجه و این مشکلات نگاه می کنیم. این قوانین برای فوتبال خوب نیست. البته این نظر شخصی من است و تصمیم در نهایت با افراد دیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید