هشدار جدی به استقلالی ها برای ایستادگی در مقابل نساجی

هشدار جدی به استقلالی ها برای ایستادگی در مقابل نساجی

صادق ورمزیار پیشکسوت و کاپیتان سابق استقلال درباره دیدار حساس استقلال و نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهاراتی را بیان کرد.

حریف استقلال در جام حذفی را چقدر می شناسید؟

تیم نساجی همیشه تیم خوب و قابل احترامی بوده است. تیمی بر اساس قدرت بدنی و تکنیک خاص خود شمالی ها. در حال حاضر اکثر اعضای این تیم غیر بومی هستند اما بازیکنان مازندرانی همچنان در این تیم حضور دارند.

وجه تمایز این تیم چیست؟

شاید مهمترین ویژگی این تیم قدرت بدنی آن باشد. به طور کلی، تیم های الهام بخش آرام تاکید ویژه ای بر قدرت بدنی دارند و استقلال اغلب با این تیم مشکل دارد. بنابراین باید سعی کند با تمرکز و پشتکار بازی را کنترل کند.

فکر می کنی استقلال از این فاصله بالا بیاید؟

اگر قرار است از این مرحله صعود کنیم باید بتوانیم تا جایی که ممکن است گل نزنیم و آن وقت تمرکزمان در این مسابقه خیلی مهم است. استقلال خیلی خوب دفاع می کند اما اگر بی پروا حمله کنیم و به آب بزنیم مشکل داریم چون جام حذفی جام شگفتی است. ما نمی توانیم با تضمین نتیجه صحبت کنیم.

تو چی میگفتی

شما می توانید گل بخورید و حذف شوید و به راحتی جام و رقابت های آسیایی را از دست بدهید، اما می توانید با دو بازی دیگر قهرمان آسیا و شانس خود شوید. استقلال با اینکه 6 امتیاز از رقبای خود در لیگ برتر است، اما همچنان 6 بازی دیگر برای اطمینان از صعود دارد. پس منطقی است که با این دو سه بازی همدیگر را در آسیا ببینیم و برای باشگاه یک جام بیاوریم.

فکر می کنی این بازی به پنالتی برود؟

با توجه به نتایج قبلی هر دو تیم در این فصل، این نشان می دهد که رده تیمی است که می تواند برای استقلال مشکل ایجاد کند، بنابراین به احتمال زیاد این دیدار 120 دقیقه ای خواهد بود. پس باید با جدیت از خود دفاع کنیم و بی پروا وارد قلب حریف نشویم، چون در تصادف می توانیم گل بزنیم و چون می دانند چگونه از خود دفاع کنند و اعصاب حریف را به هم بزنند، می تواند در هم بپیچد.

با توجه به سابقه دیدارهای قبلی دو تیم، فکر می‌کنید چقدر می‌تواند روی کادرفنی استقلال در خارج از زمین تأثیر بگذارد؟

من معتقدم استقلال باید این آرامش را روی نیمکت هم داشته باشد همانطور که باید در زمین با آرامش کار کند. چرا که در کوچکترین چرخشی ممکن است آرامش نیمکت استقلال به هم بخورد و این امر باعث تصمیم گیری نادرست یا دیر یا زود شود. به همین دلیل توصیه می کنم نیمکت استقلال آرام باشد.

با توجه به اتفاقات چند روز اخیر، موضوع بیانیه نویسی استقلال و پرسپولیس را برای یکدیگر چگونه ارزیابی می کنید؟

معتقدم این مشکلات برای مخاطب زمینه ایجاد می کند. وقتی این تصرف را دارند در فضای مجازی دنبال می کنند و با بالا گرفتن بحث به تیم می گویند خارج از استقلال اتفاقات عجیبی می افتد و به همین دلیل تیم تشنج می کند. بنابراین خود باشگاه نباید فضای مجازی را تغذیه کند و معتقدم استقلالی ها با پاسخ دادن به این گفته اشتباه کردند. ایراد و شکایت نویسی اشکالی ندارد اما بیانیه نوشتن کار خوبی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید