حضور مقتدرانه مردم در میادین پیام ایرانیان برای ایستادگی در برابر دشمنان است/ روایت سلبریتی آشوب ها ظلم به مردم است.


ساعت: 09:06
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901768

امام جمعه شهرستان نیر به بهانه ها و فرصت طلبی های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم غفلت شده ابزار ایجاد آشوب و آشفتگی برای استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرک نیر در گفتگو با سبلان ما به تشریح وقایع و اتفاقات اغتشاشات اخیر پرداخت و گفت: امنیت کشور قابل مذاکره و خدشه نیست.

وی درباره شورش‌ها در کشورهای مختلف آمریکایی و اروپایی گفت: «هیچ کشوری در مقابل شورش‌ها سکوت نمی‌کند.

این مبلغ اسلام با بیان اینکه اقتدار، آرامش و امنیت کشور را مدیون ایثار و بصیرت نیروهای مسلح هستیم، گفت: نیروی انتظامی یکی از ارکان حکومت اسلامی است که مجری قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی است. شورای اسلامی.

نعمتی از پلیس به عنوان چتر امنیت و جامعه یاد کرد و گفت: امنیت اساسی ترین، اولین و با ارزش ترین نیاز جامعه است چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی از امنیت به عنوان زیرساخت کشور یاد کردند.

وی افزود: امنیت اقتدار می آورد و اقتدار عامل استقلال هر حکومتی است و رشد و پیشرفت هر کشوری نیز در سایه امنیت است.

امام جماعت شهرستان نیر در ادامه سخنان خود به تلاش دشمنان برای برهم زدن آرامش کشور اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان ملت از شمال تا جنوب در صدد لیبی کردن ایران هستند، اما اینها هستند. غافل از اینکه ملت مقاومت ایران برای جان خود می جنگد دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی پابرجاست.

نعمتی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: مبارزه دشمنان برای اقتدار ایران اسلامی است و حجاب و آزادی خواهی چیزی بیش نیست. بهانه.”

وی به بهانه‌جویی‌ها و فرصت‌طلبی‌های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: غفلت‌شدگان ابزاری برای ایجاد آشوب و آشفتگی برای استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

این مبلغ اسلام راز طغیان و فاجعه مهسا را ​​بیان کرد: حجاب و عفاف، گشت ارشاد، نیروی انتظامی بهانه های همیشگی دشمنان برای ایجاد آشوب و براندازی است.

نعمتی نیروی انتظامی را خط مقدم جهاد علیه هرج و مرج استکبار در داخل کشور دانست و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، تقویت نیروهای مسلح امروز موجب تقویت کشور و تضعیف آنها، تضعیف امنیت و تقویت فتنه گران می شود. .

امام جمعه شهرستان نیر به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: استفاده ابزاری از نوجوانان برای دعوای خیابانی و ایجاد اغتشاش و اغتشاش نشان دهنده یاس غرب است.

وی شکست های متعدد و مکرر دشمنان را از جنگ تحمیلی تا ترور و تحریم برشمرد و گفت: حفظ امنیت امروز کشور وظیفه همگان است.

نعمتی به حضور میلیونی مردم در میان اغتشاشات سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این حضور مقتدر پیام ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان است.

وی با بیان اینکه مردم یاور نیروی انتظامی هستند، گفت: نیروی انتظامی برگرفته از متن مردم و مورد قبول ملت است.

این مبلغ اسلام مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان را به سیاستمداران فرهنگ و اندیشه کشور یادآور شد و گفت: امروز مسئولان آموزش و پرورش باید تلاش کنند تا راهکارهای مناسب، خوب و نوین در حوزه فرهنگی و اجتماعی برای تربیت نسل های آینده به ویژه ارائه دهند. 80 سال و تقویت امنیت روانی جامعه.

وی گفت: امنیت جامعه اولویت حکومت اسلامی است.

نعمتی به بازخوانی تاریخ معاصر ایران اشاره کرد و گفت: عوامل هرج و مرج بر اثر تحریک، هیجان و جهل در دام دشمنان ایران و ملت افتادند و اگر تاریخ می خواندند و عبرت می گرفتند. با دشمنان همراهی نکرده اند.

وی با انتقاد از متولیان فرهنگی کشور در دولت های گذشته گفت: متاسفانه برنامه فرهنگی خوب و موثری برای نسل جدید به ویژه دهه هشتاد پیش بینی و اجرا نشده است.

این مبلغ اسلام جنگ رسانه ای دشمنان و تبلیغات منفی آنان برای جوانان کشور در فضای مجازی را یادآور شد و گفت: صدا و سیما در کنار فرهنگ و ارشاد رسالت سنگینی بر دوش دارد زیرا مقابله با توطئه های دشمنان است. خدمات انقلاب اسلامی باید به روز شود.

وی به شیطنت های ترکیه اشاره کرد و گفت: ترکیه فیلم های دولت عثمانی، آلپ ارسلان و محمد فاتح را به قیمت گزاف تولید کرده است تا با توطئه غرب و رژیم صهیونیستی به دریای خزر برسد و ثروت آذربایجان را غارت کند. ذهن ها

این کارشناس سیاسی به توطئه ترکیه برای قطع ارتباط ایران و اروپا اشاره کرد و گفت: ترکیه با توطئه میدانی تلاش می کند ارتباط ایران و اروپا را قطع کند و از این طریق ارمنستان و جمهوری آذربایجان را نیز تحریک کند.

وی با بیان اینکه سریال سازی وقایع اسلامی برای مقابله با توطئه های دشمنان کافی نیست، گفت: ضرورت امروز ایجاب می کند که دوران سلسله مقتدر صفوی مستند و به صورت جمعی منتشر شود چرا که وحدت و یکپارچگی امروز ایران ریشه دارد. در اقدامات سلسله صوفیان در ایران متحد تقسیم شد.

نعمتی خواستار تسریع در راه اندازی اینترنت ملی در کشور شد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، جوانان بزرگترین ثروت ملت ایران هستند، بنابراین همه باید برای ایجاد امید در جوانان و ایجاد شادابی و نشاط تلاش کنند. جامعه ایمن

وی همچنین به روز جهانی کودک اشاره کرد و گفت: امروز با توجه به اسناد موجود عده ای که خود را با تفکرات غربی گول می زنند در صدد اجرای سند 2030 در مهدکودک ها و پیش دبستانی ها هستند، بنابراین بهترین راه مقابله با توطئه هاست. دشمنان در این زمینه معرفی نسل های جدید به تاریخ معاصر هستند که ایران برنامه های متنوع و زبانی جدید دارد.

وی نقش ارزش های فرهنگی را در تحقیر امروز جامعه یادآور شد و گفت: امروز ارزش های جامعه باید با حضور در کنار مردم، دسیسه های دشمنان را خنثی کند.

وی به مقایسه نحوه رسیدگی به اغتشاشات در ایران و اروپا اشاره کرد و گفت: حذف یک زن از تمام رده های ملی آمریکا برای دفاع از هولوکاست، رسیدگی به اغتشاشات انگلیس در زمان کامرون و برخورد پلیس با شورش در فرانسه، از جمله برخورد با شورشیان در کشورهای پیشرو اروپایی.

وی برخورد قاطع با متخلفان و عوامل اغتشاشات اخیر در فضای مجازی و حقیقی را از قوه قضائیه خواست و گفت: امروز تنها راه مقابله با دسیسه های دشمنان برخورد قاطع با آنان است.

دیدگاهتان را بنویسید