خواص مردود و سلبریتی های ناآگاه بازیگران اصلی صحنه آشوب دشمنان هستند


ساعت: 09:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901318

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان:

احمد علی مقدم گفت: املاک مردود و سلبریتی های بی شعور بازیگران اصلی نمایش دروغین آمریکای جنایتکار و رژیم دروغین صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; ایشان با اشاره به بیانات حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در جشن دانش آموختگی مشترک نیروهای مسلح، گفتند: موج ناآرامی ها هرازگاهی عده ای خودخوانده و مطرود را به زباله دانی می اندازد. تاریخ و مرجع و توضیحات رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادث و اغتشاشات اخیر بسیار لازم و بجا بود، چرا که به تمام اموال مطرود و بزرگانی که مزدور و مزدور مردم شده اند، حجت را خاتمه دادند. مخالفان این نظام

وی با محکومیت حوادث اخیر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت تاکید کرد: دشمن هر روز دنبال دلیل برای اغتشاشات است، یک روز به بهانه انتخابات، یک روز به دنبال حجاب، آزادی، حقوق بشر و… مهسا امینی رمزی برای شورش دیگری از نوع اغتشاشات 87، 88 و 96 است و به ویژه برای افراد جامعه بسیار ضروری است که بسیار عمل کنند. با احتیاط و هوشیاری در مورد چنین مواضعی که پازل دشمن را کامل نکند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه دروغگویان، معاندین اصلاح طلب و عده ای ناآگاه با رسانه های مخالف دشمن دشمن شده اند، افزود: خون همه شهدای این قیام و سناریوی از پیش تعیین شده و همچنین همه شهدا خساراتی که به اموال و اموال عمومی وارد می شود، دست اندرکاران این نقشه شوم دشمن هستند، زیرا اینان خائنان نادان و شناخته شده ای هستند که با کم بصیرت و نادانی خود خواسته یا ناخواسته آب را به آسیاب می ریزند. دشمن و تشویق جوانان جاهل به شورش و ایجاد ناامنی از این رو خواص مطرود و سلبریتی های ناآگاه بازیگران اصلی نمایش دروغین آمریکای جنایتکار و رژیم دروغین صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد: اظهارات ناآگاهانه و بعضاً به دلیل دشمنی برخی از اموال منفور موجب خسارت به مردم و اموال عمومی و همچنین شهادت جمعی از بسیجیان، نیروی انتظامی و ارتش شده است و رهبر آن مزدوران است که دارای یک دشمنی دیرینه با انقلاب و اسلام و حجاب و گشت های ارشادی را بهانه اغتشاشات عده ای از جوانان غافل، منافقین و مزدوران داخلی کرده اند.

مقدم با اشاره به بیانات اخیر رهبر کبیر انقلاب گفت: ایشان گفتند: برخی از خواص اول تاریخ به دلیل احساسات موضع اشتباه گرفتند و بعد از اینکه متوجه شدند سابقه این جماعت حجاب نیست و… باید اعلام موضع کنند، اما در واقع اینها خواص نیستند، زیرا کسی که دید درستی نداشته باشد و در لحظات حساس در مقابل دشمن موضع بگیرد، از برگزیدگان جامعه نیست و جاهل تر است. نسبت به عموم مردم

این فعال سیاسی تصریح کرد: مواضع دشمن پسند و نسنجیده برخی از سران و سلبریتی های خیانتکار، دشمنان را به برنامه ریزی آشوب و بی نظمی در کشور ما واداشته است، لذا اکنون این املاک فریب خورده باید جایگاه خود را مشخص و نظرات خود را جبران کرده و با دشمن مقابله کنند. موضع بگیرند وگرنه از قطار انقلاب و ولایت جدا شده اند و باید به اشد مجازات برسند.

مقدم، پیشرفت، اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی ایران را بزرگ ترین دلیل سرکشی ها و سرکشی های دشمنان عنوان کرد و افزود: مهسا امینی; طعمه جاه طلبی های جناحی سیاسی اصلاح طلبان، سلبریتی ها و تجزیه طلبان شد و به همین دلیل است که اکثریت جامعه هنری، فرهنگی و ورزشی کشورمان صاحب نظر، انقلابی و مطیع دولت سازان هستند و حتی اندکی به دشمن پیوسته اند. ملاک نفی همه هنرمندان نیست زیرا در هر دین و کشوری اختلاف نظر وجود دارد و برخی از آنها به کار گرفته شده و دست نشانده دشمن هستند و به همین دلیل نباید این اقلیت را نماینده کل جامعه هنری دانست.

وی تصریح کرد: همه اقوام ایرانی قابل احترام هستند و همیشه پشت کار این نظام و انقلاب و ولایت ایستاده اند، بنابراین تلاش های شرورانه برخی افراد سیاسی فرصت طلب و طمع کار اهمیتی ندارد زیرا به زودی این مزدوران پنهان شده در پشت مردم رسوا خواهند شد. و توسط خود مردم طرد شده است.

مقدم با قدردانی از تلاش های مستمر نیروهای مسلح گفت: امنیت و آرامش; این امر مستلزم اقتدار و پیشرفت است و این مهم تنها با تلاش و کوشش شبانه روزی نیروهای مسلح که وظیفه برخورد با مجرمین و تامین امنیت عمومی را بر عهده دارند امکان پذیر است، لذا با توجه به فرمایشات حضرتعالی نیروهای مسلح از جمله ارکان قدرت ملی و حفاظت از امنیت. آنها شهروندانی هستند که امنیت ذاتی انقلاب اسلامی امروز حاصل تلاش جهادی این جوانان مومن و مخلصی است که هدفشان سربلندی نظام است. لذا این جوانان بسیار ارزشمند هستند زیرا در دوران منحوس پهلوی کشور ما را از سلطه بیگانگان نجات دادند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که همیشه به دشمنان تکیه و اعتماد داشته اند بارها تجربه کرده اند که دشمن در زمان نیاز آنها را رها کرده است، لذا این خودی ها دشمنان فروخته شده باید از خواب بیدار شوند و خیلی چیزهای دیگر. نگذارید این گاو بازیچه و پول نقد دشمن شود و حرف آخر این است که به وصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی: «امروز قرارگاه حسین بن علی در ایران است، بدانید جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم می ماند، روضه های دیگر می ماند.» نگران نباشید که به یاری خداوند پرچم این انقلاب به دستان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای به دستان مبارک حضرت حجت(عج) تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید