پیام 9 روز اطاعت از ولایت و ایستادگی ملت در برابر ارزش های اسلامی است/ هیئت های مذهبی در 9 روز درخشیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; در آستانه 18 دی روز میثاق امت با ولایت و برای تبیین ابعاد مختلف شکل گیری حماسه 18 دی مردم ایران در سال 88 میزگرد تخصصی سلوک فرهنگی و سیاسی برگزار شد.

در این میزگرد تخصصی، سرهنگ گلمرضا کریمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی، دکتر محمد جواد جاری، از اساتید برجسته دانشگاه، دکتر عباس خسروانی، از اساتید برجسته سیاسی کارشناس و فعال رسانه ای، ابوالفضل ربیعی صحرانورد، مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی، داود کرمی، فعال فرهنگی و رسانه ای استان، بابک روزبه، فعال فرهنگی استان، سرکار خانم زهرا مرادی، فعال فرهنگی استان، علی امید کریمی فعال استانی اکبر فرن، فعال رسانه ای استان و تعدادی از فعالان فرهنگی و دیگر رسانه ها حضور یافت.

32f2ac66 5201 4184 b585 4b94695dcaee خبر خاکستری

پیام 9 روز اطاعت از ولایت و ایستادگی ملت در برابر ارزش های اسلامی است/ هیئت های مذهبی در 9 روز درخشیدند.

ابوالفضل ربیعی مسئول بسیج مداحان استان مرکزی در این میزگرد با اشاره به اهمیت جایگاه در 18 دی گفت: چرا که ملت ایران با زمان شناسی و بصیرت خود، توطئه های دشمنان را برای ایجاد شورش انجام می دهد.

وی افزود: در اغتشاشات سال 88، دشمن جنگ روانی 10 ساله را دنبال کرد که با حاکمیت هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، همه راهبردهای دشمن شکست خورد زیرا دشمنان قسم خورده ملت ایران 88 با ظاهر شدن به منافق به دنبال انقلاب نرم برای تحول نظام اسلامی بودند و توطئه های آشکار و ضمنی دشمنان با حرکت خودجوش ملت ایران همه نقشه های آنان را نقش بر آب کرد..

رئیس بسیج انبیاء استان مرکزی گفت: نهضت حماسی ملت ایران در نهم رحلت در راه پاسداری از ولایت فقیه آرمان شهدا و راه امام خمینی (ره) بود و زمانی که معاندین به ارزش های اسلامی توهین کردند. در عاشورای 88 ایران دفاع کرد و ضربه محکمی به شورشیان زد.

4019165a 736c 47aa b911 a6f918e51d41 خبر خاکستری

وی گفت: پیام 18 دی پیام تبعیت از ولایت و ایستادگی ملت در برابر ارزش های اسلامی است و ملت ایران در 42 سال حضور خود بر صحنه و امروز حماسه نهم همواره حساسیت خود را نسبت به ارزش های اسلامی نشان داده است. روز به ما می آموزد که برای عبور از مراحل حساس و سرنوشت ساز نیازمند بصیرت همه جانبه و اطاعت محض از ولایت فقیه هستیم که باید در مراحل بعدی و گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

ربیع ادامه داد: 9 دی به ما می آموزد که تنها با ایستادگی و ایستادگی در برابر ارزش ها و ملتی که حماسه های بزرگ تاریخ انقلاب از آن برخاسته است، می توانیم بر جنگ اقتصادی و جنگ روانی دشمنان غلبه کنیم. آنها 9 ژانویه است، فشار تحریم ها و جنگ اقتصادی قطعاً برای او هیچ معنایی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از گروه های مهمی که در دیه نهم خوش درخشید و عملکرد خوبی داشت، هیئت های مذهبی بودند که حرکت حماسی مردم را ادامه دادند و باز هم از مکتب عاشورا و حماسه حسینی در تاریخ دفاع کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید