ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم های دشمن ستودنی است


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808100

سردار حسن شاهوارپور گفت: ایران به عنوان الگوی سایر کشورها نشان داده است که با مقاومت سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی می توان تصمیمات مستقلی گرفت. امروز پس از گذشت 43 سال، افتخار می کنیم که جمهوری اسلامی ایران با همه توطئه ها و تحریم ها توانسته است روی پای خود بایستد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار رهیاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی حرکتی نوین در منطقه بود به جز وجود دو ابرقدرت که جهان را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم کردند.

وی افزود: ایران به سایر ملت ها آموخته است که می توان روی پای خود ایستاد و در عرصه های سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی مستقل تصمیم گرفت. امروز پس از گذشت 43 سال، افتخار می کنیم که جمهوری اسلامی ایران با همه توطئه ها و تحریم ها توانسته است روی پای خود بایستد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: امنیت در اکثر کشورها مانند آلمان، عربستان و… به دلار به گونه ای خریداری می شود که برای تامین امنیت کشورشان به آمریکا پول می دهند اما امروز امنیت ایران توسط جوانان نخبه اش تامین می شود.» و تضمین شده است.

سردار شاهوارپور ادامه داد: با وجود تحریم ها و فشارهای داخلی آمریکا و سایر کشورهای اروپایی، اقدامات بسیار خوبی در حوزه داخلی از جمله بحران اپیدمی تاج جهانی انجام شده است که در مقایسه با کشورهای توسعه یافته توانسته ایم با آن مقابله کنیم. کشورها.

وی با بیان اینکه همه این مسائل نشان دهنده خودباوری مردم نسبت به انقلاب اسلامی است، گفت: البته مشکلات زیادی در اقتصاد از جمله گرانی و بیکاری وجود دارد که دولت سعی دارد برای ساماندهی این مشکلات برنامه ریزی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید