انقلاب اسلامی ایران یک تفکر و گفتمان جهانی است / سیلی بر صورت ایستادگی در برابر استکبار جهانی


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807848

گلام حسن طاهری گفت: انقلاب اسلامی ایران یک تفکر است و محدود به جغرافیای ایران نیست و آمده است تا به بت های استکبار جهانی در جهان ضربه بزند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام غلامحسن تخیری امروز در سخنرانی در راهپیمایی 22 بهمن مصلی ساری با بیان اینکه اسرائیل سرطان منطقه است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست و امام خمینی(ره) فرمودند. ما انقلاب می‌خواهیم اسلام در جهان.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هدف، افق و بینش بزرگی دارد گفت: انقلاب اسلامی ایران یک تفکر است و محدود به جغرافیای ایران نیست و آمد تا به بت های استکباری جهان و پرچم جمهوری اسلامی ضربه بزند. در دست صاحب اصلی آن را بیاور.

نماینده قرارگاه پشتیبانی دوکوهه ادامه داد: خاستگاه حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) ایران اسلامی است و این زمان ادامه خواهد داشت و ملت ایران از ترس فرهنگ دینی قیام کرده و به اندازه گرانی خواهد بود. نگاه ملت به خداست و اگر به کاخودها. و اگر غرب را نگه داریم، ذلیل خواهیم شد.

وی افزود: وجود مشکلات اقتصادی ناشی از نگاه غرب و دست خدایان آن است. خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه ادامه داد: امروز مردم مقاومت تجمع کردند و پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی دست یافتند و اگر خدا بخواهد به زودی در مسجد اقصی نماز می خوانند و پرچم اسلام را تحویل می دهند. جهان اسلام به صاحب اصلی خود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید