ماهیت انقلاب اسلامی باید برای نسل جدید تبیین شود/ استکبار جهانی به دنبال تخریب تفکر مقاومت است


ساعت: 18:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902942

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی گفت: بصیرت و تأمل موجب غلبه بر وسوسه ها و حوادث ناگوار می شود و در این مسیر باید سخنان رهبری انقلاب اسلامی برای نسل های جدید ملموس باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت و محکومیت اقدامات مخرب و سرکش مخالفان نظام اسلامی گفت: هدف دشمن است. همانطور که از نام ایشان مشخص است دشمنی و استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون اسلام به دنبال هرج و مرج در کشور و تخریب نظام اسلامی با ترفندهای مختلف است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در ادامه هدف دیگر فتنه گران را ایجاد اغتشاش و آشوب در داخل کشور برای از بین بردن الگوی مقاومت ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: ایران تنها کشور مخالف استکبار جهانی نیست. اما الگوی استقامت و مقاومت برای دیگران است، دولت ها باید نابود شوند.

وی خاطرنشان کرد: برخی تحلیل ها نشان می دهد که حتی چین و روسیه نیز به دلیل مقاومت ایران اسلامی در برابر تحریم های آمریکا توانسته اند غرب را به چالش بکشند.

امام جمعه سمنان نیز مواضع رهبر انقلاب را اقدامی انقلابی و به موقع دانست و افزود: هوشیاری و هوشیاری مردم به درستی آشوب و اعتراضات اخیر را فرو نشاند.

وی در خصوص جایگاه برخی هنرمندان و ورزشکاران در اتفاقات اخیر تصریح کرد: چند هنرمند به جبهه استکبار پیوسته اند اما خوشبختانه اکثریت جامعه ورزشی و هنری کشور پایبند به ارزش های نظام و نظام هستند. انقلاب و حتی کسانی که در زمان طاغوت کار کردند، امروز به نظام پیوسته اند و موضع خصمانه عده ای محدود چندان مهم نیست.

به گفته امام جمعه سمنان، این ضعف و توهم فرهنگی که وجود دارد و هنرمندان در همه زمینه هایی که در آن تخصص ندارند، اظهار نظر می کنند، باید اصلاح شود چرا که یک فرد می تواند ورزشکار خوبی باشد اما بصیرت کافی در حوزه مسائل سیاسی نداشته باشد.

وی با قدردانی از زحمات نیروهای نظامی برای برقراری امنیت در کشور افزود: امنیت اساس همه امور جامعه است و اگر امنیت نباشد چیزی در جامعه وجود ندارد و مردم کشور باید همواره حمایت و پشتیبانی کنند. از نیروهای امنیتی حمایت کنید

حجت الاسلام مطیعی در نهایت حادثه اخیر را همزمان با آغاز سال تحصیلی از سوی دشمن می داند و می افزاید: نبرد حق و باطل همیشه در طول تاریخ وجود داشته و تنها باید از این حوادث گذشت. با بصیرت و تأمل مناسب و در آینده.» راه ملموس ساختن انقلاب اسلامی برای نسل جدید، تنها تبیین فرمایشات رهبری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید