رسانه ها نقش مهمی در تبیین جنایت آمریکا دارند/ لزوم تبیین ماهیت غیرانسانی آمریکا


ساعت: 20:41
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878823

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت؛

حجت الاسلام حجت الله فاضلی گفت: اهالی رسانه و نویسندگان نقش مهمی در تبیین جنایات آمریکا دارند تا جامعه به ویژه نسل جوان از این جنایات مطلع شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حجت الله فاضلی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز با اشاره به هفته کتابخوانی آمریکایی حقوق بشر گفت: این هفته 15 تیرماه مصادف با سالگرد ترور مقام معظم رهبری آغاز شد و تا 13 تیرماه ادامه دارد. فرصت خوبی است زیرا این بازگویی جنایات آمریکا علیه بشریت است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: هفته کتابخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی یادآور سوءقصد به مقام معظم رهبری، بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی است، 72 نفر شیمیایی هستند. بمباران سرداش، ترور مدیر زندان اوین «شهادت آیت الله صدوقی امام جمعه یزد و پرتاب موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس از ایران توسط یک کشتی ایرانی آمریکایی.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان قصد داشتند اصل انقلاب اسلامی را به حاشیه ببرند، گفت: خون شهدای مقتل، درخت انقلاب را محکمتر از گذشته در مسیر خود نگه می دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کسانی که مدعی حمایت از حقوق بشر هستند، اگر صادقانه این جنایات را برای رسانه ها و مردم جهان بررسی و ارزیابی کنند، افکار عمومی متوجه اقدامات شرم آور دولت ها در این زمینه علیه مظلومان و مردم عادل خواهند شد. .

حجت الاسلام فاضلی با بیان اینکه این هفته در کانون رسوایی دولت غرب و راس آمریکای جنایتکار قرار گرفت، گفت: به ویژه نسل جوان باید نسبت به این جنایات آگاه باشد.

وی گفت: در دوران انقلاب اسلامی دشمنان از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام فروگذار نکردند و بودجه های کلانی را برای این اقدامات در نظر گرفتند و اقدامات جنایتکارانه خود را در قالب استتار حفظ حقوق بشر سرپوش گذاشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای تبیین جنایات آمریکا باید از توانمندی های موجود به ویژه مردم استفاده کنیم زیرا بسیاری از مردم از این جنایات آگاه هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید