دولت آمریکا تجربه اعمال غیرانسانی در بسیاری از نقاط جهان را دارد


ساعت: 09:13
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879432

کدیری ابیانه گفت: «دولت آمریکا جنایات زیادی در بسیاری از نقاط جهان از جمله آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا مرتکب شده است.

نگاهی به تاریخ آمریکا و اقدامات دولت آمریکا به خوبی نشان می‌دهد که تلاش‌های آنها همواره در جهت تجاوز، جنگ و کشتار جمعی علیه ملت‌ها بوده است و تضعیف دیگران زمینه را برای سلطه جهانی آنها فراهم می‌کند. البته از هیچ جنایتی دریغ نکرده است.

وی افزود: دولت آمریکا در بسیاری از نقاط جهان از جمله آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا جنایات زیادی مرتکب شده است و به ویژه در غرب آسیا و کشورهای اسلامی، آمریکایی ها سابقه کودتا، تجاوز، قتل و غارت دارند. “.

این تحلیلگر سیاسی گفت: تشکیل و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی و جنایات بی شمار علیه مظلومان فلسطین و لبنان، بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن، حمایت از عربستان در حمله به یمن، حمایت از صدام. علیه ایران، حمایت از گروه های تروریستی مختلف مانند منافقین، داعش، تجزیه طلبان و امثال آن تنها بخشی از اقدامات غیرانسانی دولت آمریکاست.

گدری ابیانه تاکید کرد: دشمنی آمریکا با مردم ایران تنها به سال های پس از انقلاب اسلامی محدود نمی شود، زیرا قبل از انقلاب نیز آمریکایی ها علیه کشور ما توطئه کردند که یکی از آنها کودتای 28 مرداد بود.

وی افزود: دولت آمریکا همواره حامی دولت های استبدادی و دیکتاتور بوده و مواضع خصمانه ای در قبال دولت های مستقل و مردمی اتخاذ کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید