نخبگان نقش مهمی در جهاد تبیین برای مقابله با باورهای غلط دشمنان دارند


زمان: 5:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809409

علیرضا زندیان، رئیس مجلس کردستان گفت: نخبگان ما در همه عرصه ها نباید اجازه دهند دشمنان با فرهنگ غلط خود افکار عمومی ما را منتشر کنند و با پاسخگویی مغرضانه به سوالات افرادی که اسلام را می گویند، دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند. انقلاب برای مردم ساخته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زندیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار کردی وی گفت: در بیانات ارزنده رهبر معظم انقلاب خطاب به مردم آذربایجان شرقی در آستانه قیام 29 بچمن که به تعبیر معظم له داستان 29 بچمن طلایه دار این عاقبت انقلابی است. بسیاری از نکات مهم و بدیهی مربوط به مسیر انقلاب ما روشن است.»

وی یکی از محورهای بیانات ارزشمند رهبر فرزانه ما را بحث تداوم و تداوم انقلاب دانست و افزود: وظیفه همه مردم ما است که در مسیر انقلاب و فراتر از ولایت فقیه امروز و امروز حرکت کنند. فردا کشور ماست و باید همیشه آن را به یاد داشته باشیم.

رئیس مجلس نمایندگان کردستان گفت: انقلاب مردم ایران به راحتی به دست نیامده است. نظام ما یک نظام استکبار ستیز است که بر طاغوت غلبه ندارد و مقدمه توحید است که به کمال انسان در همه عرصه ها می انجامد.

این زندانی گفت: برای اینکه بتوانیم پیشرفت کشور را در همه ابعاد رصد کنیم باید به رأس اهداف انقلاب اسلامی یعنی تمدن نوین اسلامی برسیم.

وی بیان کرد: در تمدن نوین اسلامی حقیقت محور و عدالت خواهی یکی از آرمان های آن است و در این اوج با تکیه بر آموزه های قرآنی وحدت و یکپارچگی، عقلانیت و رعایت حقوق مردم حفظ می شود. مظلوم عناصر آن هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: ایشان در سخنان مقام معظم رهبری درباره برجام صحبت کردند و اینکه مشکلات این حوزه به دلیل عدم توجه به برخی موارد مطرح شده از سوی ایشان است. در این راستا مقام معظم رهبری می خواهند از اختلاف و درگیری دوری کنند و تفرقه ایجاد کنند و برجام نباید محل اختلاف و مانع همکاری و تلاش مشترک باشد. این موضوع نیاز به تحلیل و بررسی دقیق دارد و شایسته است به مطالب مطرح شده و فرمایشات مقام معظم رهبری دقت شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه این القای عمومی در جامعه به وجود آمده که سرچشمه همه مشکلات اقتصادی تحریم است در حالی که بیش از نیمی از اقتصاد کشور ربطی به ارز ندارد و باید بر اساس اجازه دهید توافق اروپا تعلیق شود. ما باید بر مزیت های نسبی اقتصاد ملی خود تاکید کنیم، منابع داخلی را برای حل مشکلات اقتصادی کشور فراموش نکنیم و رونق تولید و دیگر اکتشافات اقتصادی را با برجام پیوند ندهیم.

وی گفت: به دستور رهبر معظم انقلاب جهاد راهبردی قطعی و فوری است چرا که دشمن با فعالیت های رسانه ای و به طور مشخص هجمه های رسانه ای و رسانه ای سعی در تخریب افکار عمومی در بالاترین سطح و در سطح بسیار وسیع دارد. اگر مخالف باشد.

وی افزود: برای تبیین باید شناخت صحیح از نخبگان و اموال وجود داشته باشد و نقشه دشمن را بشناسیم و همچنین نقاط قوت و ضعف کشور و دستاوردها و پیشرفت ها در عرصه های مختلف را به درستی بیان کنیم.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ما این را به خوبی لمس کرده اند، کشوری که در هشت سال جنگ تحمیلی حماسه آفرید اکنون با ایستادگی خود در برابر این مشکلات حماسه می کند.

زندیان گفت: نخبگان ما در همه عرصه ها نباید اجازه دهند دشمنان با فرهنگ غلط خود افکار عمومی ما را منتشر کنند و با پاسخ به سوالات مغرضانه کسانی که می گویند انقلاب اسلامی برای مردم چه کرده است، دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید