مقابله سردار سلیمانی با باورهای غلط/ جبهه مقاومت برای شکست داعش متحد می شود

ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796077

حجت الاسلام پیریایی گفت: سردار سلیمانی مقتدرانه در مقابل ظالمان و عقاید باطل می ایستد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد پیریایی در گفت و گو با سفیرافلاک اظهار داشت: حاج قاسم یک شخصیت جهانی است زیرا در بین سیاسیون، نظامی و مذهبی جایگاه بسیار بالایی دارد، این مرد بزرگ هم متفکر و هم عارف بود و بعد از شهید چمران یکی از اهل بیت به شمار می رفت. قهرمانان عرفانی در کشور

وی افزود: سردار سلیمانی تجربه زیادی در مسائل نظامی داشت، بنابراین دیپلمات قوی هم بودند و می توانستند وضعیت منطقه و فراتر از آن را خیلی خوب ارزیابی کنند و در آن سال ها سعی کردند همه اقدامات را انجام دهند. به نفع مردم منطقه و مستضعفان سراسر جهان است.

این استاد دانشگاه و کارشناس مذهبی گفت: حاج قاسم با درایت فکری و ذهنی خود توانست جبهه مقاومت در برابر داعش را بشناسد به همین دلیل در این نبرد کمر داعش را شکست. این در حالی است که بسیاری از سربازان به دستور فرمانده جبهه مقاومت مبنی بر نابودی تروریست های داعش عمل کرده اند.

وی گفت: سردار سلیمانی در حال مبارزه با کسانی است که مردم بیگناه را کشتند و جنایات وحشیانه را مرتکب شدند و این گروهک ها در کشورهای منطقه نفوذ کرده بودند که همگی در قالب مقاومت بسیج شده و متحد و متحد شده بودند. آنها با باورهای نادرست مقابله کردند.

حجت الاسلام پیریایی خاطرنشان کرد: اعتقادات سردار سلیمانی نشأت گرفته از اعتقادات اهل بیت(ع) است و اخلاص بی نظیر این شخصیت جهانی باعث شده است که تنها برای رضای خدا و حفظ مظلوم تلاش کند.

این استاد دانشگاه و کارشناس مذهبی گفت: پس از شهادت حاج قاسم مردم با شخصیت این مرد بزرگ بیشتر آشنا شدند و افکار و عقاید او و همچنین مکتب سلیمانی در سراسر جهان گسترش یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید