ایجی بر تبیین آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی برای نسل جدید تاکید کرد

ایجی بر تبیین آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی برای نسل جدید تاکید کرد

روز جدید رئیس قوه قضائیه گفت: اگر از مردم جدا شویم و روش، منش، کار و نوع حکومت ما به جدایی و جدایی از مردم منتهی شود، با وسایل تبلیغاتی گسترده و طولانی خود با مشکلات و دشمنان مواجه خواهیم شد. پایان خواهد یافت.» آنها از این مشکل استفاده خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اتاق فکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اعضای ستاد مرکزی دهه فجر دیدار و گفتگو کرد. روابط جهانی انقلاب اسلامی در دوران انقلاب اسلامی. امام بزرگوار ما در یک مقطعی فرمودند «نه در شرق و نه در غرب جمهوری اسلامی» هنوز نظام جمهوری اسلامی مستقر نشده است. در واقع من خمینی (ره) را بدون توجه به نیروهای دنیا و سایر الزامات بدیهی و متعارف برای پیشرفت در سیاست و حکومت اعم از اطلاعاتی، نظامی و… تنها با اتکال به خداوند متعال و عنصر متعالی دین دارم. و نیز تکیه بر مردم متدین برای استقرار نظام جمهوری اسلامی و شگفتی بسیاری از مدعیان مبارزه با نیروهای مسلط. این نشان می دهد که در حال حاضر با توکل به خدا و اسلام عزیز و اتکا به مردم می توان جلو رفت و بر مشکلات فائق آمد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی «دین، داشتن و امت» را سه رکن اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: در فطرت نظام ما دینداری و تکیه بر امام و دروغ مردمی بودن است. اگر این تخطی شود نظام و کشور ما آسیب می بیند و از اهداف و آرمان های انقلاب عدول می کنیم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی و تاکید ائمه بر لزوم اعتماد و اعتماد به مردم گفت: شعارهایی که ما دنبال می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجایی گفت: مردم بصیر و متدین ایران اسلامی، اکنون که 43 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد، در برابر همه ناملایمات و مستکبران و سلطه گران، قاطعانه و استوار از ولی فقیه پیروی می کنند. فشار: «امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از هیچ فداکاری دریغ نمی‌کنند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه این نشست به مسئولیت خطیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای تبیین آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی برای نسل جدید که تقریباً 70 درصد آنها دوران ظلم و ستم را درک نمی کنند، اشاره کرد. نیاز به بهبود کمی، کیفیت و کیفیت محتوای فرآیندهای تبلیغاتی. وی برای نمایش قدرتمندانه و هر چه بیشتر دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: تحقق عدالت اجتماعی و مشتقات آن بر این اصل مهم یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی و ائمه لازم است. تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را در عرصه های مختلف به ویژه عدالت اجتماعی سنجیده و در پیگیری، گزارش و کمک به رفع نواقص و نواقص احتمالی بکوشیم.

رئیس قوه قضائیه گفت: اگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر دستگاه‌های تبلیغاتی کشور در تبیین آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ضعیف شوند، مشکل تحریف دستاوردهای انقلاب توسط دشمن با آن تشدید می‌شود. ابزارهای پیشرفته تبلیغاتی

رئیس قوه قضائیه با اشاره به توطئه های گسترده، فزاینده و متنوع دشمن در جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی علیه انقلاب اسلامی گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید که پیچیدگی های خاص خود را دارد. و لازم به ذکر است که اگر نتوانیم در جنگ تبلیغاتی دشمن را شکست دهیم، بیهوش شدم.

رئیس کل دادگستری با تاکید بر اینکه امروز باید در حوزه تبلیغات کاری انجام دهیم تا اثربخشی انقلاب اسلامی کاملاً مشهود باشد، گفت: دستاوردهای انقلاب باید به صورت هدفمند و منسجم تبیین شود و تلاش شود تا خلأها را پر کنید صد در صد احساس و باور کنید و در این راه توطئه های دشمنان و فطرت پلید شما برای ایجاد تفرقه بین مردم بویژه جوانان و انقلاب اسلامی خنثی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید