وقتی قدرتمندانه به پشت خیمه دشمن برسید، تزویر وارد میدان می شود/ ملت ایران دلیل شکست تحریم های دشمن است.


ساعت: 08:51
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915730

سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه وقتی قدرتمندانه به پشت قرارگاه دشمن برسید و نیرو کار نکند، زویر وارد میدان می شود و 250 شبکه ماهواره ای ایجاد می شود. : این شبکه ها برای ایجاد شبهه ایجاد شده اند و از تمام توان خود استفاده خواهند کرد تا نسلی که موفقیت کشور را به وجود آورد تکرار نشود و تمامی اقدامات در فضای مجازی بر اساس ایجاد اینگونه شبهات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، سعید جلیلی شامگاه یکشنبه در اجتماع مردمی ایران قوی با موضوع پاسدار شهدای حافظ امنیت در تالار مرکزی رشت با اشاره به تحلیل وضعیت کنونی کشور و چرایی وقایع دو ماه اخیر رخ داد، گفت: از زمانی که ملت ایران با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی وارد میدان شد، قدرت های جهان تمام تلاش خود را برای نابودی آن به کار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اقدامات تروریستی و تجزیه طلبانه در اوایل انقلاب گفت: 17 هزار نفر از مردم ما اعم از مسئولین، ائمه جمعه و مردم عادی در جریان ترور و سپس کشته شدند. بعد از جنگ 8 سال طول کشید، کشور تحمیلی بود و سهم گیلان هر سال هزار شهید بود.

وی با بیان اینکه دشمنان تحت عنوان راهبرد فشار حداکثری تحریم های اقتصادی سنگینی را علیه ملت ایران اعمال کرده اند، تصریح کرد: عدم ارائه بانداژ برای بیماران بهانه ای برای سایر موارد از جمله اقدامات خصمانه دشمنان است اما سال گذشته نیز اعلام کردند. در موضعی رسمی که فشار حداکثری علیه مردم ایران شکست خورده است.


دشمن هر چه دارد علیه ملت ایران استفاده می کند

جلیلی با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان وارد میدان جنگ شد و هر چه داشت علیه مردم ایران به کار گرفت، خاطرنشان کرد: یکی از بانک های اروپایی به دلیل ایجاد فعالیت اقتصادی با ایران 8 میلیارد دلار جریمه شد.

وی با اشاره به علت شکست حداکثری فشارهای دشمنان انقلاب گفت: ملت ایران عامل شکست همه فشارها و تحریم های دشمنان است و در محاسبات خود ایران را کامل در نظر نگرفته اند. از ایمان و آرمان‌ها و نمی‌دانستند که چنین ملتی با چه توانمندی‌ها و قدرتی می‌آفریند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ملت ایران ایستاده است و نمی ترسد و پیشروی می کند، خاطرنشان کرد: دشمن ابتدا روی مسائل نظامی تمرکز کرد، اما دید که کشوری که زمانی مجبور به خرید سیم خاردار بود، اکنون به جایی رسیده است که دشمنان می خواهند. می گویند نگران فروش تسلیحات پیشرفته ایران به کشورهای دیگر هستند.

جلیلی تصریح کرد: دانشمند مؤمن، فیزیکدان و مرثیه خوان نماز شب مانند شهیدان شهریاری و فخری زاده دانش هسته ای ایجاد کردند و برخلاف ترساندن دشمنان، پیشرفت و افتخار را برای مردم به ارمغان آوردند.


وقتی قدرت دشمن کم می شود وارد میدان می شود

وی با بیان اینکه وقتی قدرتمندانه به پشت خیمه دشمن می رسی و قدرت کار نمی کند، تزویر وارد میدان می شود و 250 شبکه ماهواره ای ایجاد می شود، افزود: این شبکه ها برای ایجاد شبهه ایجاد شده و از تمام توان خود برای نسل استفاده می کنند. که این موفقیت ها را به وجود آورده است نباید تکرار شود و همه اقدامات در فضای مجازی مبتنی بر ایجاد چنین شبهاتی است.


دشمن امروز نگران تکرار نسل مدافعان حرم است

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: روزی که اوباما در حال خروج از کاخ سفید بود اعتراف کرد که در سوریه شکست خورده و دلیل آن حضور ایران در آنجا بوده است. دشمن امروز نگران تکرار نسل مدافعان حرم است.

وی با بیان اینکه دشمن در طول تاریخ پس از ناامید شدن از فشار به فریبکاری روی می آورد و وقتی ناامید می شود به دزدی روی می آورد، گفت: زمان امیرالمومنین(ع) نیز مانند آن حضرت است که برای ایجاد بلاتکلیفی می زنند. و این نشانه ناامیدی آنهاست.

جلیلی ادامه داد: امروز دشمن هیچ گزینه ای روی میز ندارد و همان فرمول تاریخی را تکرار می کند و باعث یأس و بلاتکلیفی می شود، اما این اقدامات دشمن نشان از استیصال و نبود گزینه روی میز آنهاست.

وی با بیان اینکه مردی که با تحریم ها به نتیجه نرسیده بود امروز دست به فحاشی و توهین زد و این نشان از شکست فاحش او بود، گفت: دشمن اشتباه محاسباتی کرده بود و فکر می کرد اگر در گذشته ایجاد ناامنی انجام می شد، همین استراتژی امروز کار خواهد کرد


شهدا رمز صلابت ملت ایران هستند

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام اذعان کرد: امروز دهه 80 ایران شهیدان عجمان و الله وردی هستند که با تمام قوا با دشمنان مقابله می کنند اما دشمن این عوامل را محاسبه نمی کند.


دشمن چاره ای جز چاقو زدن و حمله ندارد

وی با اشاره به اینکه شهدا رمز صلابت ملت ایران هستند و دشمن چاره ای جز چاقو زدن و حمله ندارد، افزود: ملتی که 40 سال در مقابل موانع جدی از جمله جنگ و فشار حداکثری اقتصادی ایستادگی کرده است، اکنون زمان آن است که سریعتر کنیم

وی با تاکید بر اینکه امروز باید حال، گذشته و آینده را تحلیل کنیم، گفت: دشمن می خواهد وقتی پشت چادرش می شویم جوانان را دچار تردید کند.

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی، عملکرد مقامات غربی از جمله واکنش نخست وزیر کانادا، صدراعظم آلمان و مقامات آمریکایی به حوادث ایران را عادی نیست و افزود: غیرقابل باور است وقتی هزاران نفر در سردشت مجروح شدند چرا هیچ کدام از این کشورها واکنشی نشان نمی دهند اما اکنون نگران آزادی و مبارزه با خشونت هستند.


همه ما باید مختصات فعلی و هزینه سفر به آنجا را بدانیم

وی با اشاره به اینکه ملت ایران نه تنها در حال پیشروی نیست بلکه در حال تکثیر و الگو شدن است و دشمن نیز اهمیت این خطر را درک می کند، گفت: همه ما باید مختصات فعلی خود را بدانیم و هزینه رسیدن به این نقطه را نیز بدانیم.

جلیلی با اشاره به اینکه ملت ایران با تکیه بر قدرت نرم در جنگ سخت دشمن را شکست داد و امروز حتی یک سرود (سلام فرمانده) نمی خوانند، گفت: دشمن می داند ملتی که ضعف های خود را در عرصه های مختلف اصلاح کند. به خودی خود یک قدرت بزرگ است.

وی با اشاره به اظهارات نخست وزیر سابق ایتالیا مبنی بر اینکه ایران نه تنها مقاومت نمی کند بلکه در حال پیشروی است، گفت: آنها اعتراف کرده اند که در برابر فشاری که به ملت ایران وارد می شود حتی شش ماه هم نمی توانند مقاومت کنند، بنابراین باید قدر نعمتی را که وعده می دهد بدانیم می دانیم که آینده روشن است و مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و… رفع می شود.

به گزارش 17 آذرماه، در این مراسم از خانواده دو شهید گیلانی مدافع امنیت تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید