آماده بازی قدرتمندانه مقابل کره جنوبی هستیم/ خاطرات خیلی خوبی از ورزشگاه جام جهانی سئول دارم.


ساعت: 12:30
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817436

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برای یک بازی قدرتمند و محکم مقابل کره جنوبی آماده هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فدراسیون فوتبال، وحید هاشمیان سرمربی تیم ملی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با کره جنوبی گفت: امیدوارم مردم سال خوب و پر برکتی داشته باشند. من هم امیدوارم سال خوبی برای فوتبال ایران باشد چون جام جهانی 2022 قطر را پیش رو داریم. همانطور که می دانیم بازیکنان در چند بخش به تیم ملی پیوسته اند.

وی افزود: چند بازیکن از ایران و چند شهر و کشورهای مختلف به تیم ملی پیوسته اند. به دلیل تاج، بازیکنان باید آزمون تاج را پشت سر بگذارند و در هتلی غیر از هتلی که اکنون در آن هستیم اقامت کنند تا پس از دریافت پاسخ منفی به ما ملحق شوند. متاسفانه سه بازیکن خیلی خوب به دلیل مثبت بودن تست در این بازی نداریم. خدا کمکشون کنه زودتر خوب بشن و به تیم بپیوندن.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: جو بسیار خوبی در تیم ملی حاکم است و بازیکنان در این چند روز تمرینات بسیار خوبی را انجام داده اند. دیروز اولین روزی بود که به جز بازیکنان مثبت همه بازیکنان را در اختیار داشتیم و آخرین تمرین خود را انجام دادیم. برای یک بازی قدرتمند مقابل کره جنوبی آماده شدیم.

هاشمیان در خصوص خاطراتش از دیدار مقابل کره جنوبی گفت: این پنجمین بار است که به عنوان بازیکن و ملی پوش هستم. خاطرات خیلی خوبی از ورزشگاه جام جهانی سئول دارم. مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا در سال 2007 بود که باید از این مسابقه با نتیجه بیرون آمده باشیم. در دقیقه 45 نیمه اول به گل رسیدیم و یک بر صفر عقب بودیم. دقیقه 90 + 1 مهدی مهدوی کیا از وسط زمین توپ را در محوطه جریمه پرتاب کرد که آخرین فرصت ما بود. وقتی دیدم مدافع در حال دویدن بود و او مرا دید و سرش را برگرداند، به سمت دیگری رفتم تا فکر کنم و توپ را به سمت چپ آوردم.

مهاجم اسبق تیم ملی افزود: پس از آوردن توپ از سمت چپ بدنم را روی آن گذاشتم و آن را گرفتم. کار دیگری نمی شد کرد. اگر به دیگری پاس بدهم یا ضربه ای بزنم، داور علامت نهایی را به داور می دهد. بنابراین با ضربه چیپ توپ را پشت دروازه بان کره ای انداختم. خوشبختانه بازی یکی یکی تمام شد. سپس با بردن سوریه به خانه حریف، صعودمان به جام ملت های آسیا قطعی شد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر تمام هدف بازیکنان، کارمندان و مسئولانی که در کنار تیم ملی هستند خوشحالی مردم عید است. قطعا در ورزشگاه جهانی سئول اتفاقات خوبی برای کشورمان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید