تاثیر ایستادگی ملت ایران در منطقه / دشمن افکار عمومی را هدف گرفته است + فیلم


ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809300

صادقی با بیان اینکه امروز دشمنان ما معطوف به اهداف جامعه به ویژه جوانان هستند، گفت: باید نقشه های شوم دشمنان برای مردم به ویژه جوانان را درک کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله صادقی کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: صبح امروز رهبر معظم انقلاب در یک ویدئو کنفرانس با موضوع قیام 30 بهمن 95 مردم تبریز مهمترین سخنان ایشان را ادامه انقلابی دانستند. ایران خاطرنشان کرد و معظم له تاکید کردند که باید همه اهداف کنونی و آینده انقلاب را در نظر بگیریم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز بر اهداف انقلاب که شامل پیشرفت و عدالت اجتماعی است تاکید کردند، ایران از انقلاب اسلامی پیشرفت خوبی داشته است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر اقتدار ایران تاکید کردند، گفتند: در بسیاری از حوزه های نظامی حرف های زیادی برای گفتن داریم اما همچنان باید این اقتدار را حفظ کنیم.

صادقی تشکیل جامعه اسلامی اسلامی و در نهایت ظهور تمدن نوین اسلامی و ظهور یکی دیگر از محورهای بیانات مقام معظم رهبری را برشمرد و گفت: چه تضمینی از آمریکا بگیریم و قدم به قدم پیش برویم. ، همه امتیازها به یکباره داده نشد و ترامپ به راحتی برجام را پاره کرد و نه تنها امتیازی به ایران داده نشد، بلکه بر شدت تحریم ها افزوده شد.

کارشناس سیاسی هرمزگان ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که ایران اسلامی نیز مانند سایر کشورها دیر یا زود به انرژی هسته ای نیاز خواهد داشت و در حوزه های پزشکی، کشاورزی و سوخت قطعا به آن انرژی نیاز خواهیم داشت.

وی گفت: رهبری نیز بر مسئله سازش و مقاومت تاکید کردند و گفتند کسانی که تسلیم و استکبار آمریکا را القا می کنند نمی توانند به این انقلاب و اهداف آن پایبند باشند. او در گذشته تاکید کرده بود که مصالحه بیش از مقاومت هزینه دارد.

صادقی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، ایستادگی و مقاومت مردم ایران نه تنها در کشور بلکه در منطقه موثر است و جبهه های مقاومت در سوریه، افغانستان، لبنان و … گواه رهبری است. سفارش.”

کارشناس سیاسی هرمزگان گفت: رهبری بر جهاد تبیین تاکید دارند زیرا دشمنان افکار عمومی و جوانان را هدف گرفته و میلیاردها دلار هزینه کرده است تا جوانان و ملت ایران را از مسیر پیشرفت و عدالت منحرف کند فشار و دروغ و تهمت. یعنی دشمنی اقتصادی و رسانه ای با ملت ایران شروع شده است، اخیراً دیدیم که علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کردند و رسانه های سعودی اعتراف کردند که می خواهیم از شهید حاج قاسم انتقام بگیریم.

وی ادامه داد: حضرت آقا فرمودند اگر بخواهند به خود اجازه بدهند حتی امام خمینی(ره) را هم آزار دهند، اما از خشم ملت ایران نترسند و این شهامت و امید را به خود ندهند، همه می توانیم جهاد را تبیین کنیم. مسایل اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی را به مردم ایران و همه کشورهای همسایه منتقل کنیم و بتوانیم جام نیمه پر را بخوانیم و سعی کنیم جام نیمه خالی را که نقطه ضعف مقدسات است، برداریم. نظام و انقلاب اسلامی حل مشکلات بیایید یکی پس از دیگری با کمک دولت انقلابی و مردم مطیع دستورات ولایت حل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید